Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی رضایی در همایش پرچم داران دفاع از انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته بسیج در شهرداری مرودشت برگزار شد، ضمن تبریک این ایام، گفت: فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل عظیم الشان انقلاب، ایمان قلبی وی بود.

وی یادآور شد: معجزه اصلی امام (ره) ارتباط قلبی با خدا، ایمان و یقین وی بود لذا امروزه ما باید دنباله رو آرمان‌های شهدا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: ایجاد انقلاب سخت ولی حفظ آن سخت‌تر است، لذا امروز در شرایط حساس کنونی جامعه که دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، پیشکسوتان نباید اجازه دهند که آرمان‌های امام راحل به دست فراموشی سپرده شود.

رضایی با بیان اینکه امروز عده‌ای به دنبال آن هستند که امام کوخ نشینان را کاخ نشین معرفی کنند، ادامه داد: عده‌ای تلاش می‌کنند که با انحراف در جامعه و به اسم بسیج و اسلام، مردم را از این شجره طیبه و نهاد مقدس دور کنند.

او خاطرنشان کرد: آنان که امروز به دنبال انحراف در مکتب بسیج هستند، همان کسانی‌اند که به اسم انقلاب به نان و نوایی رسیده‌اند، در حالی‌که شرط عزت و سربلندی این است که بر سر شعارهای روز اول بمانیم، مبادا خود را از مکتب بسیج و امام (ره) جدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: این روزها حال دل مردم به سبب شرایط اقتصادی و معیشتی خوب نیست و مردم از دولت و مجلس انقلابی انتظار دارند که در حل مشکلات مردم تسریع کنند.

رضایی گفت: امروز راه برای دولت انقلابی باز شده است ولی بدنه دولت همان مدیران دولت سابق است که در این زمینه دولت انقلابی باید ضمن استفاده از جوانان تحصیلکرده و نخبه در زمینه تغییرات موجود، سرعت لازم را بکار گیرد.

او از مردم تقاضا داشت که اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و دست در دست یکدیگر در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که به دنبال ایجاد تفرقه افکنی میان مردم و مکتب بسیج و نظام است، ایستادگی کرده و اجازه عرض اندام به آنان ندهند.

همچنین در ادامه این همایش، نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در به ایراد مطالبی پیرامون گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران پرداخت.

کد خبر 5358653

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی رضایی بسیج رسانه فارس بسیج هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران ایلام مکتب بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند