Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:33:18 GMT

۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در اصفهان جان باختند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۲۸۹۹

۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در اصفهان جان باختند

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه گازگرفتگی در اصفهان اظهار داشت: اولین گزارش در این خصوص ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه به ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی ادامه داد: در این حادثه که در خیابان باغ مشهد رخ داده بود جوان ۱۸ ساله بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فوتی این حادثه تبعه افغان بوده است، تصریح کرد: برای امدادرسانی به این حادثه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره پنج به محل اعزام شدند.

وی همچنین از دومین حادثه منجر به فوت شهروندی دیگر در اثر گازگرفتگی خبرداد و گفت: این حادثه نیز در ساعت ۲۳ و ۶ دقیقه شب گذشته به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

کاوه آهنگران اضافه کرد: این حادثه در خیابان سروش اتفاق افتاده و توسط شهروندان به آتش نشانی اعلام شده است.

مرگ مرد ۴۰ ساله بر اثر گازگرفتگی

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه نیز نیروهای امدادی از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه اعزام شدند، گفت: متأسفانه پس از ورود به منزل اعلام شده نیز با جسد مرد ۴۰ ساله که به تائید اورژانس بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده بود روبه‌رو شدیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم نسبت به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسایل گرمایشی اماکن خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 5358677

منبع: مهر

کلیدواژه: مرگ و میر گازگرفتگی آتش نشانی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران ایلام بر اثر گازگرفتگی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • مهار آتش در خودروی سواری