Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@23:52:32 GMT

شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۲۹۳۴

پایگاه خبری تحریریه با نگاهی به متهمان پرونده حقوق های نجومی در پتروشیمی امیرکبیر، رییس فدراسیون فوتبال که سابقه ریاست هیات مدیره این مجموعه در کارنامه اش است را هم در مظان اتهام قرار داد

یک پایگاه خبری در گزارشی به بررسی احتمال کناره گیری شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال پرداخت.

به گزارش طرفداری وبه نقل از پایگاه خبری تحریریه، افشای فیش های نجومی حقوق ماهیانه مدیران پتروشیمی امیرکبیر شاید در نگاه اول ربطی به شهاب عزیزی رئیس فدراسیون فوتبال نداشته باشد، اما با کمی تامل مشخص می شود که مرتبط هم هست و تنها یک معجزه می تواند رئیس تازه وارد فدراسیون فوتبال را از خطر برکناری نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم مدتها رئیس هیات مدیره پتروشیمی پرحاشیه امیرکبیر بوده است که فیش حقوقی 3 تن از مدیران آن به رسانه ها درز پیدا کرد و منجر به صدور دستور برکناری آنها شد. اما آیا فقط این سه نفر در این پتروشیمی رانتی که با گاز تقریبا مجانی و انرژی بازهم قریب به مجانی از جیب مردم؛ محصولات ابتدایی پتروشیی تولید کرده و می فروشد و از محل آن به یک عده حقوق نجومی پرداخت می کند، حقوق نجومی دریافت کرده اند و رئیس پیشین هیات مدیره آن یا همان رئیس کنونی فدراسیون فوتبال حقوق نجومی دریافت نمی کرده است؟

در عالم امکان می تواند چنین چیزی روی داده باشد و در دولت حسن روحانی و در یکی از رانتی ترین صنایع یعنی پتروشیمی، شخصی مانند شهاب عزیزی حقوق نجومی دریافت نکرده باشد و نجومی بگیری به قبل و بعد از حضور وی در ریاست هیات مدیره این شرکت محدود شود! اما چقدر این احتمال منطقی است؟

چنین احتمالی اگرچه منتفی نیست، اما بیشتر به یک طنز تلخ و نابودکننده سرمایه اجتماعی شباهت دارد، و اما در هر صورت، لازم است که اطلاع رسانی شفاف و مستندی توسط دولت آیت الله رئیسی که نشان داده تعارفی با مدیران نجومی بگیر و فاسد ندارد، انجام شود. ضروری است؛ با انتشار دریافتی های شهاب عزیزی و دیگر مدیران در شرکت های رانتی مانند پتروشیمی امیرکبیر؛ و ناکارآمد دولتی در دوران حسن روحانی مشخص شود که رئیس کنونی فدراسیون فوتبال چه میزان حقوق دریافت می کرده است. آیا حقوق ها صدها میلیون تومانی به حساب عزیزی نیز واریز می شده است یا خیر؟

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! بابک مرادی خطاب به فرهاد مجیدی؛ من را نمی خواهید نامه عدم نیازم را بدهید! پرسپولیس - نفت آبادان؛ آخرین حضور آزمایشی هواداران در استادیوم ادای احترام رونالدو و سایر بازیکنان منچستریونایتد به سولسشر تمام برندگان جایزه پسر طلایی اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حقوق نجومی شهاب عزیزی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی