Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وحید رهبانی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه خندوانه درباره انتشار اولین کتاب خود گفت: اولین رمان خودم را نوشتم که در آستانه انتشار است. نام کتاب را «اَد!» گذاشتم و تلاش می‌کنیم آن را برای زمستان به دست مخاطبان برسانیم. این روز‌ها در حال تصویرسازی و طراحی جلد کتاب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره نقش محمد و ساخت ادامه سریال گاندو توضیح داد:من از ساخت فصل سوم گاندو بی خبر هستم. 

وی ادامه داد: نقش محمد را دوست داشتم می‌خواستم یکبار دیگر در نقش اصلی خودم را امتحان کنم. قبل از پخش سریال گاندو می‌ترسیدم که از آن طرف بوم بیفتد، خدا را شکر نشانه‌هایی که از مردم گرفتم راضی کننده بود.

وحید رهبانی در بخشی از برنامه خاطره از کودکی خود تعریف کرد و اینطور گفت: تهران به دنیا آمدم و از محله امیرآباد خاطرات بسیاری دارم. اگر از مادرم سوال کنید او می‌گوید من در کوچه بزرگ شدم. عاشق کوچه، دوچرخه سواری، فوتبال و هیجان بودم. خیلی به کبریت و آتش زدن علاقه داشتم.

وی عنوان کرد: وقتی بچه بودم، قبل از چهارشنبه سوری نارنجک درست می‌کردیم. یکبار از مدرسه برمی گشتم، یکی از این‌نارنجک را به سمت دیوار رها کردم، اما نارنجک به پنجره یکی از خانه‌ها برخورد کرد و متاسفانه داخل قابلمه غذای آن خانواده در آشپزخانه رفت و خانه را بهم زده بود که همان موقع یکی از اهالی مچ من را گرفت ، اما برایم درس بزرگی بود و من نارنجک را ترک کردم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...

به گزارش همشهری آنلاین، این بازیگر زهره حمیدی اظهار کرد که حالش خوب است و این روزها همچنان تحت درمان است.

حمیدی درباره بیماری‌اش توضیح داد: مدتی است به بیماری سرطان پانکراس مبتلا شده‌ام که یکی از سخت‌ترین بیماری‌های سرطانی است و تحت درمان هستم. به تازگی شیمی درمانی‌هایم به پایان رسیده و منتظرم تا اندازه پانکراس کوچکتر شود تا بتوانند پزشکان مرا جراحی کنند چون فعلاً انجام عمل خطرناک است. با دعای مردم مطمئنم که حالم خوب می‌شود. راستش فکر نمی‌کردم مردم عزیز انقدر مرا دوست داشته باشند. خدا را شکر می‌کنم که نسبت به گذشته حالم بهتر است. خیالتان راحت.

این بازیگر در پایان یادآور شد: ویدیویی که به تازگی شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت از من روی تخت بیمارستان بازنشر شده مربوط به سه ماه گذشته بود که کمی حالم خوب نبود اما خدا را شکر الان خیلی بهترم و حتی برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم دیروز در استودیو حاضر شدم.

برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد کد خبر 848762 منبع: ایسنا برچسب‌ها سرطان خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم