Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: بهمن ماه سال ۹۸ مرگ مشکوک یک بانوی ۳۴ ساله گزارش شد که پزشکی قانونی علت مرگ را  برخورد جسم سخت به سر و ضربه مغزی اعلام کرد.

به گزارش رکنا، کریم صحرایی افزود: با مشکوک بودن این حادثه بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اندیمشک قرار گرفت و پس از تحقیق گسترده و جمع آوری شواهد ، شوهر مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشای راز قتل همسر پس از ۲سال

وی بیان کرد: قاتل از زمان قتل همسرش تا کنون علت فوت او را  مرگ طبیعی عنوان می کرد و به بی گناهی و بی اطلاعی خود اصرار می ورزید.

دادستان اندیمشک گفت : این مرد ۴۰ ساله پس از دستگیری و مواجهه با شواهد و مدارک مستند سرانجام به قتل همسر خود که مادر ۲ فرزندشان نیز بود اعتراف کرد.

صحرایی اظهار داشت: قاتل در حضور ماموران پلیس آگاهی، صحنه قتل  را در محل سکونتشان بازسازی کرد.

دادستان اندیمشک گفت: قاتل انگیزه خود از قتل همسرش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرگ قتل همسر دستگیری قاتل اخبار حوادث قتل زن قتل همسر مرد همسرکش قتل همسرش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد قیمت دلار فال ماه قیمت یورو بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در گزارش 9 ماهه میاندوره ای سال 1402 بانک ملت که در کدال منتشر شده است جریان خالص ورود نقد حاصل از سرمایه گذاری ها را نسبت به دوره مشابه سال قبل آن کاهش 469 درصد را نشان می دهد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IxB

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان