Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لیست نهایی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ خری از بازیکنان دورگه نیست. خبرگزاری میزان - مصطفی هاشمی سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران روز یکم آبان ماه لیست ۱۸ نفره تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ را اعلام کرد، اما پس از انتشار این فهرست اهالی بسکتبال شاهد تغییرات اساسی در لیست نفرات دعوت شده به اردو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دعوت نشدن تمامی بازیکنان دو رگه که در المپیک توکیو و لیست مهران شاهین‌طبع حضور داشتند و همچنین بازگشت بازیکنان باتجربه‌ای مانند مهدی کامرانی به تیم ملی، از جمله موارد مهمی بود که سوالاتی را در ذهن علاقمندان به این رشته در خصوص لیست تیم ملی به همراه داشت.     پس از عدم دعوت از هر ۳ بازیکن دورگه یعنی مایک رستم‌پور، آرون گرامی‌پور و پویان جلالی‌پور به اردوی تیم ملی شائبه‌هایی در خصوص عدم اعتقاد هاشمی به این بازیکنان به وجود آمد و حتی برخی کارشناسان پا را فراتر گذاشتند و مدعی شدند این اقدام سرمربی جدید با هماهنگی فدراسیون بسکتبال بوده و تصمیمی نبوده که سرمربی تیم ملی شخصا گرفته باشد.   همچنین برخی از خبرنگاران در جریان حضور در تمرین تیم ملی مدعی آن شدند که هاشمی بنابه تفکرات شخصی خود اعتقادی به بازیکنان دورگه ندارد، اما این مربی در پاسخ به این اظهارات خاطرنشان کرد: «شخصا لفظ دورگه را دوست ندارم. هر کسی که پاسپورت ایرانی دارد شهروند ایرانی محسوب می‌شود و من به آن‌ها دید دیگری ندارم، اما از همان روز اول گفتم که معیارم فعالیت و عملکرد بازیکنان در لیگ‌هایی است که در آن‌ها شاغل هستند. لیگ داخلی و خارجی برای من فرقی نمی‌کند، آن‌ها (بازیکنان دو ملیتی) باید در لیگ‌های خود عملکرد خوبی داشته باشند».   اکنون باید اینگونه به موضوع نگاه کرد که اگر این بازیکنان دو رگه از نظر کیفی نتوانسته‌اند نظر مصطفی هاشمی را جلب کنند پس چگونه در لیست تیم ملی بسکتبال برای حضور در المپیک توکیو که تنها چند ماه از پایان آن می‌گذرد، حضور داشتند؟ آیا این بازیکنان در ۴ ماه گذشته به حدی افت کرده‌اند که حتی شایستگی دعوت به اردوی تیم ملی را هم نداشته‌اند؟ همچنین پس از اتفاقات عجیب رخ داده در المپیک بین برخی بازیکنان و مهران شاهین‌طبع شاید عدم از بازیکنان دورگه جدا از بحث فنی به ارتباط نزدیک این بازیکنان با سرمربی قبلی تیم ملی هم برگردد و شاید همین دلیل اصلی عدم دعوت از این بازیکنان بوده باشد. بیشتر بخوانید: برهم زدن اردوی تیم ملی بسکتبال به چه قیمتی؟/ از تماس تلفنی یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون تا تهدید و حاشیه‌سازی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال مصطفی هاشمی آرون گرامی‌پور مایک رستم‌پور پویان جلالی‌پور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال مصطفی هاشمی آرون گرامی پور مایک رستم پور تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد

تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از امروز با حضور ۱۸ بازیکن دنبال خواهد شد.

طرفداری | لیگ ملت‌های 2024 از اول خرداد ماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان هم اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز 39 بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت 9 روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست 30 نفره خود را داشتند، مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) پائز لیستی 18 نفره ارائه کرد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به‌صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی و امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس