Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد چهارمین مرحله مسابقه جرعه مهدوی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) طی مدت دو به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

این مسابقه به صورت سراسری در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر ماه همزمان با ولادت حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد و شرکت عموم شهروندان حتی از سایر استانها نیز در آن آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون این دوره به صورت آنلاین بوده و سوالات برگرفته از هفته‌نامه جرعه مهدوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) منتشر شده طی شش ماه گذشته است.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه که جایزه آن ۳۰ کارت هدیه‌ی پنج میلیون ریالی است، می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی http://yazd.mahdaviat.ir مراجعه و از فایل pdf منبع سوالات در سایت استفاده کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، در پایان به قید قرعه به ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان که به سوالات پاسخ صحیح بدهند، جوایز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مهدويت يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت