Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر حامد حسینی مسئول نظارت بر کارآزمایی واکسن کرونای "برکت" گفت: برای رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال دو مرحله مطالعاتی در نظر گرفته شده است که در مرحله نخست ۶۰ نفر و در مرحله دوم ۴۴۰ نفر در این مطالعات شرکت می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه همه افرادی که تاکنون در مراحل کارآزمایی واکسن "برکت" شرکت داشته اند، هیچ عارضه خاص و خطرناکی نداشتند به همین علت تصمیم گرفته ایم مطالعات را برای رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صدا و سیما سال واکسن برکت مطالعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کوخایی اظهار کرد: از این تعداد، پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب در ایلام با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان این که نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی امروز و فردا برگزار می‌شود، افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش، مجری برگزاری این آزمون است.

وی تشریح کرد: از ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب شرکت در آزمون، ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

۱۰۰هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی