Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا کریمی نژاد روز سه شنبه در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: علت اصلی وقوع تصادفات در آذربایجان شرقی، عدم توجه به جلو بوده که دلایل اصلی آن نیز استفاده از تلفن همراه در رانندگی، صحبت با سایر سرنشینان، خوردن و آشامیدن، انحراف به چپ، عجله و شتاب بی مورد راننده، سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب‌ آلودگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که دلایل ذکر شده در مجموع ۸۵ درصد علت اصلی تصادفات استان را تشکیل می‌دهد، گفت: بر اساس بررسی کارشناسان، عامل اصلی این تصادفات خطای انسانی است و در این راستا از رانندگان خواهشمندیم در جاده‌ها با آرامش، صبر و حوصله تردد کنند تا با رعایت سرعت مطمئن، شاهد حوادث ناگوار این چنینی نباشیم.

کریمی نژاد ببا اشاره به از آغاز رزمایش زمستانی پلیس راه و دستگاه‌های امدادرسان استان از روز گذشته خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی یک استان سردسیر و کوهستانی بوده و دارای ۳۷ گردنه است که ۱۷ گردنه از آن در راه‌های اصلی استان واقع شده و رانندگان را دچار مشکل می‌کند.

وی گفت: رانندگان عزیز در فصل سرما پیش از شروع سفر، جهت اطلاع از وضعیت جاده‌ها با شماره گویای ۱۴۱ راهداری، ۱۱۰ پلیس و تلفن ثابت مرکز کنترل ترافیکی پلیس راه استان به شماره ۳۴۴۷۷۸۰۰ تماس بگیرند و همکاران ما در مرکز کنترل ترافیک به صورت ۲۴ ساعته آماده اطلاع رسانی هستند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال و افزایش بارش‌ها در روزهای آتی از رانندگان خواهشمندیم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در هنگام خروج از شهر، حتما تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشند.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای علت تصادف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای آذربایجان شرقی پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای علت تصادف آذربایجان شرقی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد

به گزارش خبرآنلاین، عباس شرفی روز یکشنبه با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون برهفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم

وی بیان کرد: عمده کالاهای جابجا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگن همچنین با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

شرفی یادآور شد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903056

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • گره اندر گره
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی