Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:49:21 GMT

باطری خودرو و کاربرد و وظایف آن

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۳۳۷۸

باطری خودرو و کاربرد و وظایف آن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همانطور که می دانید باتری خودرو انرژی الکتریکی مورد نیاز اتومبیل را ذخیره میکند. علاوه بر این، نیروی الکتریکی مورد نیاز لوازم برقی خودرو نظیر برف پاک کن، چراغ ها، رادیو، دزدگیر خودرو، شیشه بالابرهای خودکار را برای آنها فراهم می کند.

برای این منظور باید بدانید چه باتری مناسب خودرو شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمپراژ باتری مورد نیاز خودرو شما چند است. بهترین و باکیفیت باتری های موجود در بازار برای اتومبیل شما کدام است. در حقیقت، سر منشاء سیستم الکتریکی تمامی خودروها باتری است که ذخیره کننده الکتریکسته است. هر خودرویی یک نوع باتری با ولتاژ متفاوت دارد.

اهمیت استفاده از باتری در اتومبیل

چنانچه هنگام استارت زدن، باتری شارژ مورد نیاز اتومبیل را تامین نکند، امکان روشن شدن آن وجود ندارد. از این منظر، اهمیت استفاده از این قطعه کاملا واضح و مشخص است. برای این منظور باید از باطری های مرغوب و باکیفیت استفاده نمایید. در اتومبیل های سواری از باتری با ولتاژ ۱۲ ولتی و در ماشین های سنگین باتری با ولتاژ ۲۴ ولت استفاده می شود.

متریال های تشکیل دهنده باتری ماشین

این قطعه در خودرو از اجزای مختلفی از قبیل قطب های باتری، درپوش باتری، پلاک مشخصات باتری، الکترولیت، جعبه باتری، صفحات مثبت و منفی، صفحات عایق تشکیل شده است. ظرفیت باتری ها ۱۲ ولت و ظرفیت آن به عواملی مثل مساحت صفحات باتری، تعداد صفحات باتری، مقدار الکترولیت، قدرت الکترولیت، نو و کهنه بودن باتری و دمای کارکرد بستگی دارد.

روش های نگهداری و سالم نگهداشتن باتری خودرو

بررسی کامل باتری خودرو و دیاگ زدن هر شش ماه یک بار

از شارژ بودن باتری مطمئن شوید

کابل باتری و اتصال دهنده‌ها را بررسی کنید

ترمینال‌های باتری را با برس سیمی تمیز کنید

خودرو را در پارکینگ مسقف پارک کنید

اگر باتری خودرو ضعیف است، سلول‌های آن را با آب مقطر پر کنید.

استارت زدن نادرست به باتری خودرو آسیب می‌زند.

چنانچه سه سال از عمر باتری می‌گذرد، قبل از شروع فصل سرما آن را امتحان کنید تا از عملکرد درست آن مطمئن شوید.

مزایای خرید باتری ماشین از فروشگاه امداد باطری غلامی

انتخاب باطری ماشین به صورت استاندارد و رعایت شرایط گارانتی خودرو شما

ارسال و تعویض رایگان باتری خودرو در محل در کوتاه ترین زمان در شهر تهران

امکان پرداخت هزینه باتری به وسیله دستگاه کاتخوان سیار در محل مشتری در تهران

به روز بودن تاریخ تولید باتری

تضمین با اصالت بودن باتری خریداری شده

کنترل سلامت سیستم برقی مربوط به باتری خودروی شما

انتخاب برندهای باکیفیت ایرانی

قیمت مناسب بر اساس نرخ اتحادیه باتری سازان کشور

خرید از نمایندگی رسمی فروش باطری های سپاهان باتری و صبا باطری

فروشگاه امداد باتری غلامی، نمایندگی رسمی سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باطری و باتری سوزوکی و نیز برندهای باکیفیت باتری ماشین موجود در کشور است. از جمله آنها می توان به باتری واریان و باتری آرمو صبا باطری اشاره نمود.

از باتری های ارائه شده در این فروشگاه از برند سپاهان باتری میتوان به باتری های سوزوکی، اوربیتال وان قرمز، اوربیتال EFB، اوربیتال سیلور پلاس، و نیز باتری ایاس EAS برنا باتری اشاره نمود. این نمایندگی همچنین، ارائه دهنده انواع باطری های ups صبا باتری در آمپرهای مختلف است.

خرید اینترنتی باطری ماشین

امروزه روش های سادهای برای خرید باطری و یا استعلام قیمت باتری خودرو نظیر قیمت باطری پراید، سمند، باتری تیبا، باتری پژو ۲۰۶ یا پژو ۴۰۵ و ... وجود دارد که شما را از اتلاف وقت و انرژی بینیاز میکند. برای این منظور می توانید از فروشگاه اینترنتی باتری ماشین دیدن نمایید.

شایان ذکر است این مرکز علاوه بر فروش و نصب باطری ماشین، خدمات دیگری از قبیل زیر به مشتریان خود ارائه می دهد:

عیب یابی خودرو با دیاگ اتوماتیک

عیب یابی برق خودرو

شارژ گاز کولر

تست رایگان باتری خودرو و دینام

بالانس و آپارات خودرو

به مشتریان برای خرید باتری مناسب خودرو های سبک و سنگین داخلی و خارجی

فروش باتری یو پی اس ( باطری ups )

این نمایندگی مرکز فروش انواع باتری خودرو برای تمام خودروهای ایرانی و وارداتی است. علاوه براین، همشهریانی که تمایلی به خرید اینترنتی باتری ماشین ندارند، می توانند به صورت حضوری به فروشگاه امداد باتری غلامی مراجعه نمایند. کارشناسان این مرکز آماده ارائه نظر کارشناسی در مورد انتخاب بهترین برند و آمپراژ باتری بر اساس نوع و مدل خودرو شما است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5358731

منبع: مهر

کلیدواژه: باطری خودرو لوازم یدکی کسب و کار کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی خرید آنلاین بیمه شخص ثالث صنعت چاپ گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو بورس رژیم غذایی تولید داخلی صنعت خودروسازی زباله بیمه مزایده باتری خودرو باتری ماشین مورد نیاز خودرو شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه خرید کشنده فاو در بورس

برخی تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است. حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:

پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:

سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو » بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.

می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.

عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان ارائه می‌دهند؛ با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه:

در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد. در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود. معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899441

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴