Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان انار از کاهش ۲۳ درصدی سرقت در پاییز امسال و دستگیری ۲۵ سارق و کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی، کلانتریها و پاسگاههای اناردر اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت‌ها ضمن کار اطلاعاتی و شناسایی سارقان طی چندین عملیات غافلگیرانه   ۲۵ نفر سارق خودرو، موتورسیکلت، احشام ، مغازه، منزل  و وسایل و ابزارهای بنایی خانه‌های در حال ساخت را دستگیر به مرجع قضایی معرفی و بعضا روانه زندان نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزش مالی اموال مکشوفه بالغ بر۱۰ میلیارد ریال، افزود: اموال مسروقه مکشوفه شامل خودرو، موتور سیکلت، احشام، قطعات داخل خودرو، وسایل منزل و ابزارهای بنایی ساختمانهای نیمه کاره بوده  و بیشتر سرقت‌ها توسط معتادانی صورت گرفته که برای تامین هزینه اعتیاد خود مرتکب این جرم می‌شوند و اکثر این سارقین غیربومی نیز می باشند.

خلیلی‌نژاد با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: همکاری مستمر مردم با پلیس عامل اصلی موفقیت نیروی انتظامی است و اجازه نخواهیم داد کوچکترین خللی در امنیت مردم ایجاد گردد.

وی هم‌چنین از طرح پیشگیری از سرقت  انبارهای پسته خبر داد و افزود: درصد زیادی از انبارهای پسته شهرستان به سامانه هوشمند پلیس متصل شده اند و مهلت اعلامی به مابقی  انبارهای پسته جهت اتصال به سامانه مها پایان یافته است و انبارهایی که به این سامانه متصل نشده اند پلمپ می گردند.

فرمانده انتظامی انار با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های تشدید مقابله با سرقت ها  گفت: از شهروندان عزیز، انتظار می‌رود در حفظ اموال خود احساس مسئولیت کنند نه اینکه آن را تنها وظیفه پلیس و مراجع قضایی بدانند و با رعایت نکات بازدارنده از سرقت‌ها، در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را جدی گرفته و مراتب را به  شماره تلفن۱۱۰ اعلام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگیری سارقان انبارهای پسته سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد