Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ۴۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان لرستان طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج عفو و آزاد شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی در سالن اجتماعات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) باحضور سردار کشکولی فرمانده سپاه استان، مدیرکل زندان‌های لرستان و مدیر و نمایندگی ستاد دیه در استان و جمعی از کارکنان زندان‌های استان و پاسداران انقلاب اسلامی برگزار  و 42 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج عفو و آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ضمن گرامی داشت هفته بسیج به تمامی بسیجیان بااخلاص اظهار داشت: در نظام اسلامی قرار بر حضور حداقلی زندانیان در زندان هاست و در صورتی که فردی به زندان ارجاع داده شد زندان برای او باید به عنوان دانشگاه محسوب شده و هنگام بازگشت به جامع متنبه و اصلاح شده باشد و سازمان زندان‌ها با فعالیت‌های فرهنگی متنوع می‌تواند بر این امر مهم واقعیت ببخشد.

وی افزود: همه ما مکلف هستیم که در اصلاح جامعه گام‌های موثری برداریم، ما در جهان جز معدود کشورهایی هستیم  که از سازمان‌های حمایتی بی نظیری در جهت حمایت از خانواده زندانیان برخورداریم.

500 زندانی کرمانشاهی در پویش نذر رهایی به آغوش خانواده بازمی‌گردندفرمانده سپاه زنجان: 700 میلیون تومان برای آزادی 33 زندانی جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد375 زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران بسیجی آزاد شدند

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های لرستان نیز ضمن تبریک هفته بسیج به خانواده معزز شهدا و بسیجیان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام اظهار داشت: در جامعه اسلامی و حاکمیت اسلامی رویکرد بر حل مشکلات مردم است و محکومیت بیش از نیمی از زندانیان ناشی از مشکلات خانوادگی و مالی است هرچند این مستمسکی بر ارتکاب جرم نیست و همه باید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم و به عنوان خادم مردم بتوانیم زمینه بازگشت شرافتمندانه زندانیان که شعار محوری سازمان زندان‌هاست را به جامعه فراهم سازیم.

وی افزود: آزادی هریک از زندانیان نجات یک خانواده است و در کنار این اقدامات صورت گرفته امسال آثار ارتباط، رسیدگی و حل مشکلات خانواده زندانیان در 28 خرداد امسال به وضوح دیده شد و برای اولین بار بیش از 2 هزار نفر در زندان های استان پای صندوق‌های رای حضور پیداکردند و با رضایت کامل به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی احترام گذاشتند.

کشوری بیان کرد: در سال گذشته کلیه بدهکاران مالی از 5 تا 10 میلیون تومان آزاد شدند و در 20 ماه گذشته تا کنون 650 زندانی توسط نهادهای انقلابی و خیرین استان با بدهی بالغ بر 45 میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شده اند.

عضو شورای قضای استان اظهار داشت: در مدت شیوع بیماری کرونا برخی از افرادی که فعال در حوزه اقتصادی بودند  با مشکلاتی روبرو شدند و محبوس در زندان هستند و هدف تشکیل جلسه امروز آزادی همین افراد است.

کشوری خاطرنشان کرد: در مورد زندانیان پس از آزادی هم تمهیداتی اندیشیدیم و این تکلیف برعهده مراقبت بعد از خروج زندانیان لرستان نهاده شده که افراد را در فعالیت اقتصادی مشارکت می‌دهد.

مدیرکل زندان‌های لرستان ضمن ضرورت بر آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد در ستاد دیه استان، گفت: ستاد دیه توانسته است از ابتدای سال 1400 تاکنون 134 نفر از زندانیان را با بدهی بالغ بر 16 میلیارد تومان آزاد کند.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نفر از زندانیان زندانیان جرائم جرائم غیرعمد آزاد شدند هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفته گرامیداشت شوراها، مراسمی با حضور استاندار گیلان، معاونین استاندار گیلان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جمعی از فرمانداران و شهرداران و مسئولان شورا‌های اسلامی شهر‌های استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته شورا‌ها گفت: تأسیس شورا‌های اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و شورا‌ها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

مجتبی ملکی چوبری همچنین افزود: مردم از منتخبین خود در شورا‌ها انتظار دارند که حقوق آنان را از مسئولان پیگیری و مطالبه کنند چرا که همیشه حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی برگرفته از مبانی دینی و اسلامی نه به عنوان یک تاکتیک سیاسی، بلکه به عنوان یک اصل مهم غیرقابل چشم پوشی است.

وی متذکر شد: به این وسیله روز ملی شورا‌های اسلامی را به تمام اعضای محترم شورا‌های شهر و روستا بویژه شهرستان رشت که با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در رفع مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان