Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد شریفی با بیان اینکه تسهیلات مذکور در سه زمینه باغبانی، زراعت و مکانیزاسیون کشاورزی اعطا شده است، تصریح کرد: ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به بهره برداران تخصیص یافت.

به گفته وی، تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به منظور خرید یک هزار و ۹۵۰ دستگاه ماشین آلات، ادوات و دنباله بندها پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پرونده سایر متقاضیان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در دست اقدام است، ابراز کرد: پرونده‌های مذکور با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ازمحل کمک‌های فنی و اعتباری به بانک معرفی شده است.

شریفی، از پرداخت ۱۵۶ میلیارد تسهیلات برای تولید محصول زراعی و به صورت سرمایه در گردش نیز سخن گفت. او اظهار کرد: در راستای اجرای عملیات اصلاح واحیاء باغ‌ها نیز تاکنون مبلغ ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره از محل کمک‌های فنی و اعتباری پرداخت شده است.

معاون جهاد کشاورزی فارس به تخصیص تسهیلات با بهره ۴ درصد به منظور توسعه کاشت گیاهان دارویی نیز گریزی زد و تصریح کرد: در این زمینه تاکنون پرونده افراد به مبلغ ۸۸ میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده است و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

شریفی با اشاره به معرفی متقاضیان توسعه گلخانه به بانک، بیان کرد: پرونده افراد به ارزش ۶۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ترجیهی بانک کشاورزی و یک هزار میلیارد ریال از محل بند الف تبصره ۱۸ به بانک معرفی و در دست اقدام می‌باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در ۶ رسته فعالیت شامل تولید انواع نهاده‌ها و عوامل تولید وارداتی غیر علوفه‌ای، توسعه زنجیره‌های ارزش و شرکت‌های پشتیبان کشاورزی قراردادی، توسعه مدرن سازی و استارت آپ های کشاورزی، توسعه زنجیره تولید محصول گواهی شده و بهره وری منابع پایه آب و خاک در نظرگرفته شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بهره برداران متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه سیتا نسبت به اعلام درخواست خوداقدام کنند.

کد خبر 5358774

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی فارس فرهاد شریفی گیاهان دارویی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران مکانیزاسیون کشاورزی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان