Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال گفت: مجلس سال گذشته کمکی کرد ولی ما آن را نمی‌پسندیم که ۵ فدراسیون با ارتباطاتی که دارند آن بودجه را بگیرند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا داورزنی در آیین رونمایی از سردیس طلایه داران بازی‌های آسیایی و مدال آور پارالمپیک در ابتدا انتقاداتی نسبت به رفتارها و مانع تراشی‌های شرکت تجهیز و توسعه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجلس سال گذشته کمکی کرد ولی ما آن را  نمی‌پسندیم که 5 فدراسیون با ارتباطاتی که دارند آن بودجه را بگیرند. نظام بودجه ریزی برای این کار باید اصلاح شود‌.

داورزنی تاکید کرد: قبل از کرونا اعزام‌های زیادی در سال داشتیم. اعتبارات ناچیز است و افزایش ارز هزینه‌ها را چند برابر کرده ولی در مقابل بودجه فدراسیون‌ها رشد زیادی نداشت. فدراسیون‌ها باید از بانک ارز آزاد بخرند و مجلس باید نگاه کلان تر به ورزش داشته باشد. ما سال آینده بازی‌های آسیایی و رویدادهای مختلف داریم. نیاز کمیته بودجه چند صد میلیارد تومانی است که در مجلس لحاظ نشده است و باید مجلس نگاه ویژه داشته باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: تهدیداتی از سوی نهاد‌های بین‌المللی وجود دارد. ما هم تابع سیاست کلان کشور هستیم اما در حوزه بین المللی باید منشور و اصول را رعایت کنیم. نیازمند هستیم در مقابل تهدیدات حمایت انجام شود و شورای راهبردی بین مجلس و ورزش ایجاد شود و تصمیمات اصولی گرفته شود.

وی افزود: باید تکلیف فدراسیون‌ها در این حوزه مشخص شود که ما نهاد غیر دولتی هستیم اما کلمه عمومی را به آن اضافه کردند و به نهاد عمومی غیر دولتی تبدیل شدیم و با این ساختار نمی توان فدراسیون ها را اداره کرد و باید بلاتکلیفی 40 ساله حل شود. فدراسیون‌ها باید از این لیست خارج شوند. فدراسیون‌ها در تمام دنیا NGO  هستند.

داورزنی: قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان و المپیک اصلی‌ترین برنامه ماست

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی محمدرضا داورزنی فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، پابلو خاوکین، شهردار روزاریو، فدراسیون فوتبال آرژانتین را مسئول امتناع آنخل دی‌ماریا، وینگر بنفیکا، برای بازگشت به کشورش و بازی در این لیگ می‌داند.

دی ماریا قبلاً اعلام کرده بود به دلیل تهدید به قتل خود و خانواده‌اش نمی‌خواهد به فوتبال آرژانتین بازگردد، به ویژه شهر روزاریو، جایی که سنترال در آن بازی می‌کند و اولین باشگاه دوران حرفه‌ای این ستاره مطرح بود.

پابلو خاوکین، فدراسیون آرژانتین را مسئول این تصمیم دانست و در گفت‌وگو با ایستگاه رادیویی محلی کادنا 3 روزاریو گفت: "فوتبال آرژانتین باید در بسیاری از جنبه‌ها تکامل پیدا کند، مشکلات ساختاری و سازمانی زیادی وجود دارد.

به نظرم منطقی به نظر نمی‌‌رسد که ما خودکشی می‌کنیم و دوست دارم به این موضوع نگاه کنیم تا بفهمیم چه اتفاقی می‌افتد و چه چیزی باعث می‌شود که ستاره‌های بزرگ دوباره نمی‌توانند به اینجا بیایند و بازی کنند."

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی