Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی که در مراسم رونمایی از تندیس طلایه داران بازی های آسیایی شرکت کرده بود، گفت: در حال حاضر در والیبال اردوی نوجوانان و جوانان دختر و پسر را داریم و پیگیر وضعیت آنها هستیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه «در حالی از اهداف جدید ‌و چهارساله فدراسیون رونمایی کردید که برخی اهداف چهار ساله قبل محقق نشده است، دلیل این موضوع چیست و چه ضمانتی برای تحقق اهداف جدید دارید؟»، گفت: به این اهداف هم می‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بحث المپیک را داشتیم و آرمان ما قرار گرفتن جزو ۴ تیم بود که محقق نشد.

وی ادامه داد: وقتی آرمان تعریف می کنیم به معنی دست یافتنی بودن آن نیست و باید تلاش کرد. نباید گفت چون سخت است آن را در نظر نمی‌گیریم.

داورزنی با بیان اینکه ما می توانستیم بگوییم آرمان ما تنها حضور در المپیک است و همه هم به به و چه چه می‌کردند، تصریح کرد: ما برای المپیک ۲۰۲۴ هم مجددا آرمان قبل ‌ حضور در جمع چهار تیم را تعریف کردیم. فراموش نکنید زمانی خیلی از اینها دست یافتنی نبود حتی قهرمانی آسیا در ۱۵ سال پیش امکان پذیر نبود ولی به آن رسیدیم. رفتن جزو ۴ تیم‌ اول جهان هم سخت است ولی باید قله ای را ترسیم کرد و به سمت آن حرکت کرد.

وی تاکید کرد: همه اهدافی که تعریف شده قابل دسترسی است حتی رسیدن در جمع ۴ تیم اول آسیا در بخش زنان هم غیر ممکن نیست. همه اهداف ما سخت است ولی مصمم هستیم که از سختی‌ها عبور کنیم.

اساسنامه فدراسیون ها و آئین نامه ای که تدوین شده دو بحث جدا دارد در حالیکه نباید در تعارض با هم باشند. در اساسنامه نقش دولت کمرنگ است، روحیه دموکراسی دیده شده است اما دستورالعمل های اجرائی در تعارض با این مسئله است، این یک مقدار در منظر نهادهای بین المللی ما را با چالش مواجه می کند.

داورزنی تاکید کرد: دوستان اعتراضاتی داشتند تا این مسئله حل ‌و اصلاح شود به همین دلیل نامه ای به وزارت ورزش نوشتند.

وی به ورود شرکت توسعه به بدهی فدراسیون ها ‌ و بسته شدنددر دو فدراسیون اشاره کرد و گفت: چنین اقداماتی اصلا پسندیده نیست.

وی با اشاره به اینکه مجلس کمک هایی به ورزش و برخی فدراسیون ها داشت، یادآور شد: این نوع کمک مجلس را نمی پسندیم که فقط به چند فدراسیون کمک کند، همه فدراسیون ها در این شرایط نیازمند حمایت هستند.

وی با تاکید افزایش بی رویه نرخ ارز و هزینه هایی که اعزام‌های برون مرزی برای فدراسیون ها دارد، خاطرنشان کرد: ۱۲ - ۱۰ میلیون دلار باید در طول سال به فدراسیون ها کمک مالی شود، نگاه مجلس به فدراسیون ها باید کلان باشد، توان فدراسیون ها به شدت کاهش پیدا کرده است، ما سال آینده بازی های آسیایی را در پیش داریم.

داورزنی تاکید کرد: نیاز کمیته چند صد میلیارد تومان است، باید مجلس به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشد تا ورزشکاران ما افتخار آفرینی کنند.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: نکته دیگر تهدیداتی است که از سوی نهادهای بین‌المللی داریم و موظف هستیم منشور را رعایت کنیم. در خصوص این تهدیدات باید کار اساسی و شورای راهبردی راه‌اندازی شود. تکلیف فدراسیون‌ها مشخص شود و با این ساختار نمی‌توان فدراسیون‌ها را ادراه کرد. مجلس می‌تواند به بلاتکلیفی ۴۰ ساله پایان دهد.

کد خبر 5358770

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال ایران کمیته ملی المپیک تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان سردار آزمون تیم ملی فوتسال ایران فرهاد مجیدی تکواندو کاراته فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک