Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوان بیان کرد نبودن ادووکات در بغداد مشکل بزرگی است

مربی پیشین تیم ملی عراق برای حضور روی نیمکت این تیم و جانشینی دیک ادووکات هلندی اظهار آمادگی کرد.

به گزارش طرفداری، یحیی علوان در خصوص تغییرات در کادرفنی عراق گفت:

غیبت ادووکات در بغداد مشکل بزرگی است و ادامه همکاری با او به عنوان سرمربی تیم ملی بسیار سخت به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر ترکیب تیم ملی در هر بازی مرحله انتخابی جام جهانی نشان‌دهنده بی‌ثباتی این تیم و البته انتخاب نادرست ترکیب است. به همین دلیل است که تیم ما هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده و نمی‎تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد.

علوان اضافه کرد:

کنار گذاشتن کاتانتس و آوردن ادووکات در موقعیت بحرانی تصمیم نادرستی بود و ادووکات با اعلام این موضوع که آمده تا تیم ما را به جام جهانی ببرد در واقع بلوف زد. او از ابتدا هم توانایی این کار را نداشت چرا که در عراق ساکن نیست و بازی‎های لیگ را دنبال نمی‎کند. از سویی به دیدگاه و نظر دستیارانش هم توجهی ندارد.

وی همچنین مدعی شد گزینه مورد نظر فدراسیون فوتبال عراق است و در این خصوص گفت:

فدراسیون چند روز پیش رزومه من را درخواست کرد و شنیده می‎شود گزینه مورد نظر فدراسیون هستم به این دلیل که من را به عنوان مربی شجاعی می‎شناسند که از چیزی نمی‌ترسم. اگر من را انتخاب کنند آماده حضور روی نیمکت تیم ملی هستم و هر وقتی بخواهند این کار را خواهم پذیرفت.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! بابک مرادی خطاب به فرهاد مجیدی؛ من را نمی خواهید نامه عدم نیازم را بدهید! پرسپولیس - نفت آبادان؛ آخرین حضور آزمایشی هواداران در استادیوم ادای احترام رونالدو و سایر بازیکنان منچستریونایتد به سولسشر تمام برندگان جایزه پسر طلایی اروپا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه صبح امروز یکشنبه نقده را لرزاند.

این زمین در عمق ۹ کیلومتری شهرستان نقده در آذربایجان غربی به وقوع پیوست.

کد خبر 6090728

دیگر خبرها

  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا