Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختصاص ارز 4200 تومانی طی سال‌های اخیر تاثیر ملموسی برای مردم نداشته است، گفت: بسیاری از مردم عنوان می کنند ما وجود این ارز را در سفره های خود مشاهده نکرده‌ایم و این رانت فقط به جیب افراد خاص رفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در جمع اعضاء کارگروه تخصصی کشاورزی دفترش در قم، با بیان اینکه اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی طی سال‌های اخیر تاثیر ملموسی برای مردم نداشته است، اظهار داشت: بسیاری از مردم عنوان می‌کنند ما وجود این ارز را در سفره‌های خود مشاهده نکرده‌ایم و این رانت فقط به جیب افراد خاص رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس اضافه کرد: وجود ارز ۴۲۰۰ تومانی حتی در دارو هم نمود بارزی نداشته و افزایش‌های قیمت در داروها کاملا مشهود است و دارو با این ارز در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد. در بخش نهاده‌های دامی این بی‌تاثیری بیشتر خود را نشان داده است.

وی نظارت عمومی و تخصصی بر بخش‌های مرتبط با کشاورزی و دامپروری و ارتباط مستقیم آن با مصرف آحاد جامعه را خاطرنشان ساخت و افزود: اعضاء کارگروه تخصصی و مشورتی کشاورزی جمعی از فعالان بخش خصوصی و نهادهای غیر دولتی هستند که با اشرافیت کاملی که دارند می‌توانند نقاط قوت و ضعفها را بررسی و برنامه های جایگزین که به نفع مردم است را ارائه دهند.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به هم‌صدایی مجلس و دولت در خصوص بی‌تاثیری ارز دولتی بر قیمت برخی از کالاها، اضافه کرد: علی رغم اختصاص میزان قابل توجهی ارز دولتی و یارانه به کالاها کاملا مشخص شده است که این هزینه‌ها واقعا بی‌معنی است.

وی افزود: برای حذف این ارز ملاحظاتی وجود دارد که مهمترین آن فضای روانی است که به جامعه منتقل می‌شود. در حالی که در برخی از اقلام مصرفی این ارز حذف شده ولی کسی هم متوجه نشد چون در گذشته هم این یارانه تاثیری در کاهش قیمت‌ها نداشته است و بدست مصرف‌کننده نمی‌رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ در پی برگزاری انتخابات محلی در روز پنج شنبه این هفته، کایر استارمر، رهبر حزب کارگر اعتراف کرد، جنگ اسرائیل – فلسطین، عامل مهمی در از دست رفتن اکثریت این حزب در شورای شهر اولدهام (Oldham) بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با صداها:
فریزر نلسون: کارشناس سیاسی
لس لویدوف: عضو انجمن یهودیان
کریس وب: نماینده جدید مردم شهر بلک پول

مسلمانان و مخالفان صهیونیسم در انگلیس، در تظاهرات گسترده در این کشور بار‌ها اعلام کرده اند‎؛ کایر استارمر، رهبر حزب کارگر، در جریان حملات ۷ ماه اخیر اسرائیل به غزه، از هواداران جنایات جنگی اسرائیل بوده است. رهبر حزب کارگر، با حمایت از اقدام صهیونیست‌ها در قطع آب، برق، دارو و مواد غذایی به غزه، این اقدامات را که از نظر بسیاری از کارشناسان حقوق بین الملل، جنایات جنگی است، حق اسرائیل معرفی کرده است. دیلی میل نوشت رای دهندگان مسلمان، با رویگردانی از رای دهندگان با نامزد‌های حزب کارگر، مخالفت خود را سیاست‌های این حزب در حمایت از اسرائیل، نشان می‌دهند. به نوشته دیلی میل، حزب کارگر که اکثریت کرسی‌های شورای شهر اولدهام را در دست داشت، در انتخابات این هفته، این اکثریت را از دست داد. این روزنامه نوشت مسلمانان حوزه اولدهام می‌گویند با آرای خود، این حزب را تنبیه کردند و رهبر حزب کارگر، بسیار دیر به فکر آتش بس در غزه افتاده است.
به نوشته دیلی میل، حزب کارگر انگلیس، در شورای شهر منچستر، شماری از اعضایش را از دست داد و نامزد‌های این حزب می‌گویند سیاست حمایت از اسرائیل موجب شده است مردم از این حزب رویگردان شوند و به نامزد‌های مستقل رای دهند. کایر استارمر امروز در مصاحبه با بی بی سی گفت غزه، موضوع مهمی در شکست حزب کارگر در اولدهام بود و افزود در شمار دیگری از حوزه ها، غزه عامل مهمی است. دیلی میل نوشت پت مک فادن (Pat McFadden)، هماهنگ کننده سراسر حزب کارگر نیز در پاسخ به نتیجه ضعیف حزبش در اولدهام می‌گوید بحران غزه، "موضوعی" در انتخابات محلی بود. این روزنامه نوشت پروفسور جان کرتیس (John Curtice)، کارشناس انتخابات در انگلیس می‌گوید در همه حوزه‌هایی که مسلمانان انگلیسی ساکنند، حزب کارگر آرای خود را از دست می‌دهد.
بی بی سی گزارش داد یکی از اعضای حزب کارگر که در انتخابات پنج شنبه این هفته در اولدهام، شکست خورد می‌گوید علت اصلی ناکامی وی این است که حزب کارگر، بسیار دیر به فکر افتاد آتش بس در غزه را بخواهد. در شورای شهر اولدهام، نامزد‌های مستقل ۱۶ کرسی، حزب لیبرال دموکرات‌ها ۹ کرسی، حزب محافظه کار ۸ کرسی به دست آوردند. با این که حزب کارگر ۲۷ کرسی را هنوز در دست دارد، اکثریت کرسی‌های شورای این شهر را که ۱۳ سال در دست داشت، از دست داد. به نوشته دیلی میل، نیلا ابراهیم (Nyla Ibrahim) و اختر شواب (Akhtar Shoab) که قبلا عضو حزب کارگر بودند، در پی حمایت این حزب از اسرائیل، از حزب کناره گرفتند و به عنوان نامزد مستقل، در انتخابات شرکت کردند که نیلا ابراهیم روز پنج شنبه رای آورد.

 

دیگر خبرها

  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان