Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم عبدالملکی آمده است: با عنایت به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی (مصوب ۱۳۸۸) بنا به پیشنهاد هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و تاییدیه شماره ۴۳۰۲۹ مورخ ۱۵/ ۸/ ۱۴۰۰ سازمان امور اداری و استخدامی کشور (موضوع تبصره (۱) ماده (۱۷) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی) نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.

گفتنی است، "برقراری" علاوه بر سوابق ایثارگری و فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، تجارب موفق متعددی را در حوزه‌های کارشناسی و مدیریتی در وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی کشور و سازمان‌های مختلف دولتی، نیمه دولتی و عمومی دارد.
وی در کارنامه فعالیت‌های خود دارای سوابق معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی سازمان بیمه خدمات درمانی کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، قائم مقام معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، قائم مقام معاونت اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیرکل برنامه‌ریزی اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور اداری سازمان بازنشستگی کشوری، مدیرکل پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس اداره انتخابات وزارت کشور است.

کد خبر 5358810

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش هفته بسیج هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه بازگشایی مدارس پلیس راهور طرح زمستانه پلیس علیرضا زاکانی سازمان تامین اجتماعی ترافیک ناجا سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود