Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ستارگان سیمرغ البرز با اشاره به نخستین بازی تیمش در فصل جدید رقابت های لیگ 3 گفت: خوشحالم فصل را با پیروزی آغاز کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، آرش زارعی اظهار کرد: همیشه بازی اول شرایط خاص خودش را دارد و به نظرم دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: ما پس از هفته ها تمرین وارد مسابقات فصل جدید شدیم و خوشحالم که در گام اول در خانه موفق به کسب پیروزی و3 امتیاز کامل بازی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی با بیان اینکه 13 سال برای حضور بر روی نیمکت در لیگ کشور انتظار کشیدم گفت: روزهای سخت و پرکاری را برای آماده سازی تیم پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ستارگان سیمرغ البرز با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل گرین کشاورز نهاوند گفت: تمامی نفرات به خوبی عمل کردند و از آنها رضایت کامل دارم.

وی با اشاره به بازی آینده تیمش گفت: دوشنبه هفته آینده با نماینده قزوین بازی داریم و تمرکز ما آماده سازی تیم برای آن بازی و کسب امتیاز کامل بازی در خارج از خانه است.

گفتنی است تیم ستارگان سیمرغ البرز در هفته نخست لیگ 3 فوتبال کشور عصر روز دوشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل گرین کشاورز نهاوند با تک گل دقایق پایانی امیرحسین جمالی به برتری یک بر صفر رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز لیگ 3 فوتبال گرین کشاورز نهاوند آرش زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی را منتشر کرد.

لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح های تملک دارایی سرمایه ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزارهای اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵ قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه های عمرانی برای استقراض مسوولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سالهای آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

کد خبر 6093900 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران