Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری راجع به تبلیغات محیطی برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، کشمکش سرخابی‌ها با سازمان لیگ فوتبال برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی هنوز به پایان نرسیده است. در این بین اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال در بازی با نساجی بدون دادن تضامین لازم از سوی کارگزار این باشگاه ماجرا را پیچیده کرده و واکنش‌های منفی‌ای از سوی اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امروز (سه‌شنبه) قرار است جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال تشکیل شود و اعضای آن نظر نهایی‌شان را درباره نحوه اجرای تبلیغات محیطی لیگ بیست و یکم اعلام کنند. با این اوصاف احتمالا امروز موضع رسمی سازمان لیگ فوتبال در قبال این موضوع مشخص خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران زلزله هفته بسیج یوسف نوری اعتراض کشاورزان اصفهان تبلیغات محیطی سازمان لیگ هیات رییسه سازمان لیگ استقلال زلزله جنوب ایران زلزله هفته بسیج یوسف نوری اعتراض کشاورزان اصفهان تبلیغات محیطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید سمیعی که در دوره مصطفی آجرلو به عنوان معاونت حقوقی وارد سیستم باشگاه استقلال شد، با گذشت زمان به کار خود در جمع آبی‌ها ادامه داد.

او در نهایت به عنوان یکی از دیرپاترین چهره‌های مدیریتی در هیات مدیره حال حاضر توانست در پست سرپرستی مدیرعاملی استقلال قرار بگیرد و اولین بازی استقلال با حضور او به عنوان مدیر در ورزشگاه آزادی با نتیجه مثبتی به پایان رسید.

سمیعی در دوران پیش از مدیریتش و به عنوان عضو هیات مدیره در گفت‌وگو با خبرنگاران همواره سعی می‌کرد میانه بین خطیر و نکونام را بگیرد. او یکی از امضاکنندگان حکم برکناری علی خطیر نیز بوده است و در حال حاضر مسئولیت اجرایی باشگاه را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا