Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان وضعیت مناسبی ندارند و بانک برای تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز همچون موادغذایی، پتو، زیرانداز، وسایل گرمایشی، کانکس و ... در اسرع وقت اقدام می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی که در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک به منظور بازدید از مناطق ‌زلزله‌زده استان هرمزگان و بررسی آسیب‌های وارده به این استان سفر کرده است، طی سخنانی در حاشیه بازدید از این مناطق با بیان این مطلب، افزود: موضوع مهم دیگر، ساخت و ساز واحدهای تخریب شده و پرداخت تسهیلات با نرخ مناسب و بازپرداخت بلند مدت است تا هم‌وطنان آسیب‌دیده منطقه از این وضعیت خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دکتر للـه‌گانی خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران وظیفه خود می‌داند در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله استان هرمزگان کمک کند و علاوه بر مشارکت در ساخت و ساز منازل تخریب شده، در ساخت یک باب مدرسه به نام شهدای بانک رفاه کارگران، همراهی و کمک‌های لازم را خواهد داشت.
وی تاکید کرد: بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی، همواره تلاش می‌کند به رفاه هم‌وطنان کمک کند و به ویژه در حوادث طبیعی در کنار آنها باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران تسهيلات تسهیلات بانکی بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سلمان ستاری، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال رسیدگی به وضعیت کارگران در حوزه مختلف اشتغال، حقوقی و مطالبات است، افزود: ۳ هزار و ۴۰۰ نفر کارگر ساختمانی در خلخال وجود دارد که ۲ هزار نفر آنان از مزایای بیمه کارگران استفاده می‌کنند و یک هزار و ۴۰۰ نفر نیز در نوبت ثبت قرار دارند.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، حوادث ناشی از بخش ساختمان افزایش یافته و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با کارگران، بر لزوم اهمیت ایمنی و امنیت شغلی کارگران تأکید کردند.
ستاری با اشاره به اشتغال اتباع بیگانه در شهرستان‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این امر، واحد به کارگیرنده مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه می‌شود.
وی گفت: ۴۵ واحد کارگری بزرگ و کوچک در شهرستان خلخال وجود دارد که بزرگترین آن واحد نئوپان است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال، تعهد اشتغال شهرستان خلخال در سال ۱۴۰۲ را یک ۱۱۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: اولویت با فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.ستاری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبار کل شهرستان با ۱۱ دستگاه حمایتی و ۴ دستگاه اجرایی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی