Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر لیونل مسی، تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید می توانند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنند اما بارسلونا جزو مدعیان نیست

لیونل مسی، ستاره سابق بارسلونا که حالا در خط حمله پاری سن ژرمن به میدان می رود، با سرخیو راموس هم تیمی شده است که این موضوع را جالب می داند.

طرفداری | لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پی اس جی در مصاحبه مفصل با مارکا در خصوص مدعیان این فصل لیگ قهرمانان اروپا، رقابت با کریستیانو رونالدو، آینده کیلیان ام باپه و هم تیمی شدن با رقیبی دیرینه به نام سرخیو راموس به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجبور به ترک لالیگا شدید اما با هشت عنوان پیچیچی، ظاهرا کسی دیگر نمی تواند به شما برسد. نظر خودتان چیست؟

الان در پاریس هستم و چندان به رکورد اهمیتی نمی دهم. ما هر سه روز بازی داریم و وقتی برای فکر کردن به این رکوردها ندارم. تمرکز من روی بازی های پیش رو و رسیدن به اهداف آینده است. روزی که بازنشسته شوم، به تمام رکوردهایی که به اندازه کافی برای رسیدن به آن ها خوش شانس بوده ام، نگاه خواهم کرد و به آن ها اهمیت خواهم داد. بازبینی این رکوردها فوق العاده خواهد بود.

حالا در پاریس تطبیق یافته اید و مشکل مدرسه بچه ها حل شده است؛ زندگی الان چگونه است؟

الان وضعیتم خیلی خوب است. کاملا تطبیق یافته ایم؛ در خانه خودمان زندگی می کنیم و بچه ها هرروز به مدرسه می روند. ما همچنین سفرهای زیادی به آرژانتین برای بازی های مقدماتی جام جهانی داشتیم و این باعث شد تطبیق ما در پاریس با اختلال روبرو شود اما حالا جا افتاده ام.

وضعیت فرزندان چگونه است؟ آیا فرانسوی یاد می گیرند؟

خیلی راحت تر از چیزی بود که در ابتدا فکر می کردیم. خیلی به موضوع تفاوت زبانی فکر کرده بودیم. در نهایت بچه ها بودند که سریع تر از همه تطبیق پیدا کردند. آن ها مدرسه می روند و مطمئئنا فرانسوی را خیلی سریع یاد می گیرند زیرا وقتی حرف از یادگیری می شود، بچه ها اشتیاق زیادی برایش دارند. 

با شما، ام باپه و نیمار و باقی ستاره ها، می توان متصور شد که پاری سن ژرمن مدعی اصلی لیگ قهرمانان اروپاست؟

همه می گویند که ما مدعی بزرگی هستیم و این را انکار نمی کنم که ما هم یکی از مدعیان هستیم اما هنوز برای این که تیم کاملا قدرتمندی باشیم، به چیزهای بیشتری نیاز داریم. باید خودمان را به عنوان یک تیم ثابت کنیم و البته بازیکنان خوبی برای تحقق این امر در اختیار داریم. پی اس جی تنها مدعی نیست و تیم های بزرگ دیگری هم هستند. لیگ قهرمانان اروپا، یک تورنمنت بسیار سخت است که همین سختی آن را زیبا و ویژه می کند. بهترین تیم ها در این رقابت ها حضور دارند و اوضاع سخت و سخت تر می شود. بله، ما یکی از مدعیان هستیم اما تنها مدعی نیستیم.

چه تیم هایی مدعی فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند؟

در حال حاضر لیورپول خیلی خوب است؛ آن ها دوباره همان تیمی شده اند که قهرمان اروپا شد. سپس می توان به منچسترسیتی، بایرن مونیخ، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید اشاره کرد. تیم های زیادی هستند که می توانند برای فتح لیگ قهرمانان اروپا مبارزه کنند؛ لیگ قهرمانان طی سال های اخیر در رقابتی ترین حالت ممکنش بوده زیرا تیم های زیادی هستند که می توانند برای قهرمانی در آن رقابت کنند.

تیم های اسپانیایی قدرت کافی برای قهرمانی در اروپا را دارند؟

رئال مادرید همواره تیمی مدعی و رقابتی است. همین قضیه درباره اتلتیکو هم صادق است و این دو تیم همیشه برای لیگ قهرمانان می جنگند. رقابت مستقیم با این دو رقیب، همیشه سخت است. هر دو تیم رقابت ها را خیلی خوب می شناسند و به همین علت بدون شک مدعی خواهند بود. بارسلونا الان وارد مرحله بازسازی شده چون در حال حاضر بازیکنان جوان زیادی در آن حضور دارند. فکر می کنم در حال حاضر تیم های بهتری نسبت به بارسلونا هستند اما این به معنای آن نیست که بعدا نمی توانند مدعی شوند زیرا با آمدن ژاوی، بارسا می تواند خودش را جمع و جور کند و رویاپردازی کند. بارسلونا می تواند به رشد ادامه دهد. سویا الان وضعیتش در گروه پیچیده است اما همچنان برای صعود شانس دارند و تیمی رقابتی هستند. همه تیم های اسپانیایی طی چند سال اخیر نشان داده اند در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، می توانند رقابت کنند و به مراحل بالا برسند. 

نظر شما درباره عملکرد کریستیانو رونالدو چیست؟

منچستریونایتد تیمی بسیار قدرتمند با بازیکنان بزرگ است. کریستیانو رونالدو حضور در این تیم را تجربه کرده بود اما الان در برهه دیگری است و به شکل چشمگیری توانست خودش را با شرایط سازگار کند. او مثل همیشه از ابتدای کار گلزنی کرده و مشکلاتی برای تطبیق نداشت. منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس آن طور که فکر می کردیم خوب نبوده اما این مسابقات بسیار سخت است و شرایط ممکن است خیلی سریع تغییر کند. بعد از دسامبر اوضاع تغییر می کند و رخ دادن هر اتفاقی ممکن است. 

راستش را بگویید؛ دلت برای نبردهای مستقیم با این مهاجم پرتغالی تنگ نشده؟

خیلی وقت است که ما دیگر در یک لیگ با هم رقابت نمی کنیم. ما به صورت انفرادی و تیمی برای اهدافی یکسان رقابت کردیم. صحنه هایی بسیار زیبا برای ما و مردم رقم خورد زیرا این رقابت لذت بخش بود. رقابت من و رونالدو یک خاطره زیباست که تا همیشه در تاریخ فوتبال باقی می ماند. 

نیمار، کریستیانو رونالدو و حالا مسی، چرا لالیگا هر فصل یک ستاره بزرگ را از دست می دهد؟ برای جلوگیری از آن یا جذب ستارگان جدید باید چه کرد؟

امیدوارم لالیگا بتواند بازیکنان بزرگ را برگرداند چرا که در 15 سال اخیر بزرگ ترین بازیکنان دنیای فوتبال در لالیگا حضور داشته اند. از نظر تاریخی لالیگا یکی از بهترین لیگ های دنیا بوده و امیدوارم دوباره بهترین لیگ دنیا شود. درست است که چهره های مختلفی به دلایل مختلف از لالیگا رفته اند اما مطمئنم که در آینده، لالیگا مثل همیشه اش می شود. 

بحث ستاره ها شد؛ آیا ام باپه را فصل آینده را در رئال مادرید خواهیم دید؟

حقیقتا نمی دانم. فقط خودش می داند که چه چیزی در سر دارد و قرار است چه کاری انجام دهد. فقط می توانم بگویم خوشحالم که او امسال در پاریس ماند. ام باپه بازیکن بسیار مهمی برای تیم ما و مبارزه برای اهداف مان است. ام باپه صد درصد تمرکزش را روی موفقیت پاریس گذاشته و پس از پایان فصل، تصمیم می گیرد که قرار است چه کاری انجام دهد. حقیقت این است که من اطلاعی درباره آینده ام باپه ندارم. 

او اسپانیایی را خوب حرف می زند؟

عالی صحبت می کند اما انگلیسی اش هم خیلی خوب است. 

رختکن پاری سن ژرمن چه وضعیتی دارد؟ خیلی ها می گویند بسیاری از ستاره ها نمی توانند با هم کنار بیایند؟

خیلی خوش شانس بوده ام که در یک رختکن با بازیکنان بسیار خوب حضور دارم و این مهم ترین مسئله است. درست است که اول شرایط خیلی عجیب بود اما مشکل انتقال به مکان جدید همیشه وجود دارد. از طرف دیگر این جابجایی به خاطر آشنایی ام با چندین بازیکن و زبان اسپانیایی آن ها، خیلی راحت بود. رختکن پاری سن ژرمن جوی صمیمی دارد و آدم های خوبی این جا هستند. من این را تایید می کنم.

احساس شما از هم تیمی شدن با سرخیو راموس چیست؟ شما در اسپانیا رقبایی دیرینه بودید!

الان هیچی، اما در ابتدا شرایط عجیب بود چون سال ها به عنوان کاپیتان رئال مادرید و بارسلونا با یکدیگر رقیب بودیم. در بسیاری از ال کلاسیکوها مقابل هم قرار گرفتیم و در زمین می جنگیدیم. با این حال مبارزه در زمین، همان جا می ماند و همیشه خارج از زمین احترام زیادی برای هم قائل بودیم. هم تیمی بودن با راموس بسیار جالب است. کم کم او دارد به جمع ما ملحق می شود و امیدواریم هر چه سریع تر بتواند بازی کند زیرا او برای مبارزه جهت کسب اهداف، یک بازیکن مهم است.

سرخیو راموس همان طور بود که تصور می کردید؟

قبلا او را می شناختم. درست است که قبلا صحبت های جالبی با هم نداشتیم اما سال ها در یک لیگ بودیم و با هم صحبت کرده بودیم. از راموس شناخت داشتم اما حالا که در پاریس در یک تیم هستیم، متوجه شدم که او شخص بزرگی است. 

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! بابک مرادی خطاب به فرهاد مجیدی؛ من را نمی خواهید نامه عدم نیازم را بدهید! پرسپولیس - نفت آبادان؛ آخرین حضور آزمایشی هواداران در استادیوم ادای احترام رونالدو و سایر بازیکنان منچستریونایتد به سولسشر تمام برندگان جایزه پسر طلایی اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن رئال مادرید سرخیو راموس لیونل مسی خیلی خوب ام باپه هم تیمی تیم ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود

سنگربان سابق آتزوری فاش کرد که در چندین مقطع، به جدایی از یوونتوس نزدیک بوده‌است

طرفداری | جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه‌های یوونتوس و پارما در مصاحبه با ریپابلیکا، صحبت‌های جالب توجه و خواندنی‌ای را مطرح کرد که شرح گفته‌های او را در این بسته می‌خوانید:

شخصیت منحصر به فرد تو در دوران بازیگری

بزرگترین تخلف من در زندگی این بود که هیچوقت راه آسان‌تر و معقولانه‌تر را انتخاب نکردم، بلکه همیشه راه‌های دشوارتر را ترجیح دادم. به عبارت دیگر، سعی کردم همیشه به ارزش‌های خودم احترام بگذارم، حتی اگر از دید دیگران دیوانه خطاب می‌شدم. من می‌خواستم جاه‌طلبی‌های شخصی خودم را با دیدگاهی عاشقانه نسبت به فوتبال ترکیب کنم. همین موضوع، اساس مهمترین تصمیمات دوران فوتبال من بودند: از رفتن با یوونتوس به سری بی گرفته تا بازی برای پارما در همین لیگ. در کل، من عاشق افرادی هستم که به قوانین احترام می‌گذارند، بدون اینکه از اصالت افکار خود چشم‌پوشی کنند؛ خودم هم سعی کردم همین‌گونه باشم.

کدام تیم‌های مطرح تو را می‌خواستند؟

در سال ۲۰۰۱ نزدیک بود که با رم قرارداد امضا کنم و تنها توافق بر سر جزییات باقی مانده‌‌بود. بعد از رم، بارسلونا به سراغ من آمد و توافق اولیه هم بین ما حاصل شد اما در نهایت راهی یوونتوس شدم. در سال ۲۰۰۵ یک تیم بزرگ در خارج از ایتالیا من را می‌خواست اما تصمیم گرفتم بمانم. وقتی جام جهانی ۲۰۰۶ به اتمام رسید، می‌توانستم به هر تیمی که دلم می‌خواست بروم‌. در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ هم همین‌طور. زمانی که از پاری سن ژرمن جدا شدم، پورتو با من تماس گرفت اما در نهایت به یوونتوس برگشتم. بعد از اولین فصل حضورم در یووه، آتالانتا خواست من را به خدمت بگیرد و چیزی تا امضای قرارداد باقی نمانده بود، اما پیرلو به من گفت: جی‌جی، لعنتی، قرار است اولین سال مربی‌گری‌ام را تجربه کنم و چون می‌دانستم تو هم اینجایی، به یوونتوس آمدم. حالا می‌خواهی بروی؟ به نظر شما چه جوابی می توانستم به او بدهم؟

چرا حاضر شدی به عنوان دروازه‌بان دوم به یوونتوس برگردی؟

به یوونتوس برگشتم چون فکر می‌کردم که می‌توانم با بچه‌هایی که سال‌ها در کنار آن‌ها حضور داشتم، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. زمانی که در پاری سن ژرمن بازی می‌کردم نیز این احساس در من وجود داشت که بالاخره می‌توانم به این جام دست پیدا کنم، اما خب، نشد! هرچند قهرمانی در لیگ قهرمانان با تیمی غیر از یوونتوس من را خوشحال می‌کرد، اما راستش را بخواهید چیزی که می‌خواستم، نبود. دلیل دیگرم این بود که اگر زمانی مدیر، رییس یا مربی تیمی شدم، بتوانم بازیکنانم را به خطر رفتار نادرست نیمکت‌نشین کنم و به آن‌ها بگویم که: ببینید، من هم زمانی روی نیمکت می‌نشستم، پس شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم