Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۷ از آسفالت ریزی ۴۳هزار متر مربعی معابر اصلی و فرعی ۱۴ محله این منطقه به عنوان پهنه جنوبی پایتخت خبر داد.

رضا شنگی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در محدوده منطقه ۱۷ سه بزرگراه شامل بزرگراه شهید نواب، آیت الله سعیدی و شهید چراغی قرار دارد که روزانه حجم قابل توجهی خودرو تردد دارند، اظهارکرد: از سوی دیگر باتوجه به بافت فرسوده منطقه ۱۷ معابر این محدوده از پایتخت نیازمند نگهداشت، مرمت و نوسازی هستند که شهرداری منطقه به شکل ویژه اقدام به عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری معابر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در ۸ ماه اول سال جاری ۴۳هزار و ۹۴۸ متر مربع معادل ۵ هزار و ۷۸۲تُن آسفالت ریزی اجرا شده است و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای چهار ماه باقی مانده سال جاری معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه، قرار است ۲۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع آسفالت ریزی به اجرا در آید که برای این حجم آسفالت کاری، ۳۰۰۰ تُن آسفالت نیازمند است.


شنگی ادامه داد: مدیریت فعلی شهر تهران توجه ویژه‌ای به منطقه ۱۷ به عنوان یکی از مناطق جنوبی و کم برخوردار دارد؛ به همین منظور در نظر گرفته شد در سال آینده میزان عملیات آسفالت ریزی نسبت به سال جاری افزایش یابد، طبق پیش بینی های صورت گرفته در سال آینده ۲۲ هزار تن آسفالت کاری معادل ۱۶۶ هزار و ۵۸۰ متر مربع به اجرا در می‌آید.


شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت کاری در معابر منطقه ۱۷ به سه شکل لکه گیری، آسفالت ریزی دستی و آسفالت ریزی مکانیزه صورت می گیرد که براساس آمارها ۸ ماه نخست سال جاری  ۲ هزار و ۷۴۱ تن اجرای عملیات لکه گیری معادل ۲۱هزار و ۶۴۰ متر مربع، یک هزار و ۸۲۷ تن آسفالت برای روکش دستی برای ۱۴هزار و ۴۲۵ متر مربع از معابر و یک هزار و ۲۱۴ تن آسفالت ریزی به شکل مکانیزه برای ۷ هزار و ۸۸۴ متر مربع صورت گرفته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران آسفالت آسفالت ریزی منطقه ۱۷ سال جاری متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد