Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:34:55 GMT

برطرف کردن خطای عدم پرینت پرینتر HP LaserJet P۱۱۰۲W

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۴۴۸۰

برطرف کردن خطای عدم پرینت پرینتر HP LaserJet P۱۱۰۲W

بسیاری از کاربران با پرینترهای HP خود با مشکل ‘HP LaserJet P۱۱۰۲w Not Printing’ مواجه شده‌اند و ما سعی کردیم این مشکل را حل کنیم و با استفاده از راه‌حل‌هایی که برای رفع خطاهای چاپ بسیار کارآمد هستند و معمولا از آنها استفاده می‌شود، این مشکل را به طور کامل برطرف کرده‌ایم و اقداماتی به منظور عیب‌یابی انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس با ما باشید تا ادامه این مقاله .

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران چاپگر، خطای عدم پرینت پرینتر معمولا در اغلب موارد برای استفاده کنندگان پیش خواهد آمد، پس آموزش این مقاله رو پیشنهاد می کنیم.

عدم پرینت HP LaserJet p۱۱۰۲w

مطمئن شوید که برخی از مراحل اساسی عیب‌یابی مانند راه‌اندازی مجدد پرینتر یا تلاش برای چاپ مجدد را امتحان کرده‌اید. همچنین دلایلی را که باعث بروز این خطا می‌شود را در ابتدا بخوانید و سپس راه‌حل‌ها را اجرایی کنید.در برخی مواقع چنانچه کارتریج پرینتر شما شارژ کافی نداشته باشد نیز همچنین پیامی مبنی بر اینکه تونر خالی است دریافت میکنید که میبایستی هرچه سریعتر نسبت به شارژ کارتریج خود اقدام کنید.

چرا پرینتر HP LaserJet P۱۱۰۲w پرینت نمی‌کند؟

پس از شروع به بررسی این موضوع، به این نتیجه رسیدیم که موارد زیر باید مهمترین دلایلی باشند که به دلیل آن در وهله اول خطا رخ می‌دهد.
مشکل اتصال: گاهی اوقات ممکن است خطای “HP LaserJet P۱۱۰۲w Printing” به این دلیل نشان داده شود که مشکل در اتصال پرینتر شما با اتصال USB/Wireless مورد استفاده است. بنابراین با دنبال کردن راه‌حل‌هایی که در زیر ذکر می‌شود، سعی کنید به دلیل اصلی که مشکل اتصال ایجاد می‌کند بگردید.
مشکل درایور: گاهی اوقات ممکن است درایورهای پرینتر HP به درستی روی کامپیوتر شما نصب نشده باشند و به همین دلیل با این مشکل مواجه می‌شوید. بنابراین توصیه می‌کنیم درایورها را دوباره نصب کرده و سپس بررسی کنید که آیا با این کار مشکل برطرف می شود یا خیر.همچنین لازم است که سری هم به پرینتر بزنید.چرا که اگر پرینتر دچار مشکل شده باشد نیز کار به عقب میافتد.اگر پرینتر دچار مشکل بود لطفا جهت تعمیر پرینتر بهیکی از شعبات شرکت ایران چاپگر تماس بگیرید.
سرویس‌های پس زمینه: در موارد خاص سرویس‌ها و برنامه‌های پس زمینه می‌توانند مانع از عملکرد صحیح پرینتر شوند و این مسئله ارور “HP LaserJet P۱۱۰۲w Not Printing” را ایجاد می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم سعی کنید سرویس‌های پس زمینه را مسدود کرده و سپس بررسی کنید که آیا این خطا برطرف شده است یا خیر.
گیرکردن کاغذ: کاغذی که داخل پرینتر قرار داده‌اید ممکن است گیر کرده باشد و به همین دلیل نتواند به درستی چاپ کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با توجه به راه‌حل‌های زیر هرگونه کاغذ گیر کرده در چاپگر خود را مورد بررسی قرار دهید.
فایروال: فایروال نصب شده روی کامپیوتر گاهی اوقات می‌تواند از عملکرد صحیح آن جلوگیری کند. بنابراین توصیه می‌کنیم سعی کنید بررسی کنید که آیا Firewall مانع از چاپ کردن پرینتر می‌شود یا خیر.
فایل‌های Spooler: فایل‌های Spooler در کامپیوتر شما ممکن است باعث عدم چاپ HP LaserJet P۱۱۰۲w به دلیل خرابی یا پیکربندی نادرست شده و این امر به راحتی با پاک کردن فایل‌های spooler همانطور که در مراحل زیر ذکر شده است برطرف می‌شود.
اکنون که دلایل بروز این خطا را بررسی کرده‌اید، می‌توانیم راه‌حل‌هایی را برای رفع کامل مشکل HP LaserJet P۱۱۰۲w و نه مشکل پرینت کردن ارائه کنیم.

رفع مشکلات کامپیوتر به صورت خودکار

اگر می خواهید مشکلات مربوط به کامپیوتر خود را به طور خودکار برطرف کنید و خطاهای رجیستری را تشخیص دهید ما به شما برنامه Restro Repair Tool را توصیه می کنیم که به راحتی می‌تواند همه این کارها را با یک کلیک انجام دهد. از طرف Trustpilot رتبه عالی دریافت کرده است بنابراین لازم نیست نگران چیزی باشید.

پیش از اینکه شروع کنید:

به محض مواجه شدن با این خطا می‌توانید ابتدا پرینتر و شبکه خانگی خود را مجددا راه‌اندازی کرده تا بلافاصله از شر خطا خلاص شوید. مراحل زیر را در این زمینه دنبال کنید:
با استفاده از دکمه “Power” پرینتر خود را خاموش کرده و تمام کابل‌های پشت پرینتر را از برق جدا کنید.
اجازه دهید چند دقیقه خاموش بماند و سپس همزمان دکمه پاور را در پشت روتر خود فشار دهید تا خاموش شود. در آخر چنانچه نیاز به خرید پرینتر داشتید می توانید با شرکت ایران چاپگر در تماس باشید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید شارژ کارتریج ایران چاپگر تعمیر پرینتر توصیه می کنیم راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود

جواد اوجی وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از هلدینگ‌های پتروشیمی‌ در توسعه میادین و سرمایه گازی مدنظر است  به طوری که حجم سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار و با هدف تولید روزانه ۱۲۷ میلیون مترمکعب گاز است و با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی در این زمینه قرارداد امضا شد.

او ادامه داد: سال گذشته قراردادهای خوبی برای جمع‌آوری گازهای مشعل داشته‌ایم و همچنین برای تولید بنزین در پتروشیمی‌ها تفاهم نامه خوبی داشته ایم و بخشی از متانول کشور به سمت سوخت بنزین سوق داده می شود، امروز در بسیاری از کشورها از متانول سوخت بنزین تولید می‌کنند که امروزه کشور ما هم به این دانش رسیده است.

وزیر نفت گفت: ناترازی بنزین می تواند از طریق متانول برطرف شود همچنین تولید ۳۵ میلیون متر مکعب گاز و ۵۰ هزار بشکه نفت در پالایشگاه‌های کشور از برنامه های وزارت نفت در سال ۱۴۰۳ است.

اوجی تصریح کرد: بیش از ۵۰ میلیون نفر در کشور در صنعت پتروشیمی دارای سهام هستند، در این دولت مردمی ما منتظر شرکت‌های خارجی نخواهیم ماند این در حالی است که بالاترین جذب سرمایه‌گذار خارجی در این دولت انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس