Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@09:13:02 GMT

خرید و قیمت میز پایه فلزی مدرن

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۴۵۷۲

خرید و قیمت میز پایه فلزی مدرن

اگر قصد مشاوره تخصصی در خصوص خرید انواع میز و مبلمان اداری را دارید با شماره ۰۲۱۴۷۵۳۱ تماس حاصل کنید.

اگر قصد خرید میز پایه فلزی از متخصصین را دارید، باید بگوییم که گروه طراحی و ساخت NDK یکی از بهترین گزینه ها برای شماست چرا که محصولات خود را در بالاترین کیفیت و با قیمتی مناسب و ارزان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میز پایه فلزی چیست؟

میز پایه فلزی یک محصول فوق العاده عالی و مناسب برای استفاده در دکوراسیون داخلی اداری میباشد. این محصول کاربردهای فراوانی دارد و می تواند به عنوان میز کارمندی، میز کارشناسی، میز کامپیوتر، میز طراحی و  میز تحریر و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. پایه های فلزی این محصول جلوه ای زیبا و مینیمال به میز بخشیده اند.

میزهای اداری پایه فلزی این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند چرا که در عین سادگی و ظرافت، از زیبایی خاصی برخوردار هستند. هم نشینی فلز و ام دی اف در این محصول یک هارمونی بسیار زیبا و چشم نواز را ایجاد کرده است که نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب میکند. این میز از استحکام بالایی برخوردار است و در طرح های متنوعی ساخته می شود.

اگر شما هم طرفدار این محصول هستید، برای خرید میز پایه فلزی با تضمین کیفیت می توانید برند معتبر و عالی NDK را انتخاب کنید. متخصصان و طراحان تیم طراحی و ساخت NDK از بهترین و مرغوب ترین متریال ها استفاده می کنند و در نهایت محصول تولید شده را با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه به بازار عرضه می کنند. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶،۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ و ۴۷۵۳۱(۰۲۱) با مشاوران تیم تماس برقرار کنید.

میز پایه فلزی اداری؛ یک انتخاب شیک و مدرن!

همانطور که قبلا اشاره کردیم، میز های اداری پایه فلزی ظاهری مدرن و مینیمال دارند که امروزه این سبک از طراحی در فضاهای اداری بسیار رایج و پرطرفدار است. در واقع باید بگوییم که این میز در نهایت سادگی زیباست!  شما
می توانید از این میز در بخش های مختلف محیط کار خود استفاده کنید و دفتر خود را به فضایی شیک و مدرن تبدیل کنید.

بدون شک، در چنین فضایی کارمندان احساس راحتی و رضایت بیشتری داشته و مسئولیت های خود را بهتر انجام خواهند داد. علاوه بر این، طراحی فضایی مدرن و جذاب می تواند در همان نگاه اول نظر مخاطب را به سمت خود جلب کند و این موضوع تاثیر بسزایی در بازاریابی و جذب مشتری شرکت شما خواهد داشت.

پس فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع تر نسبت به خرید این محصول زیبا و کاربردی اقدام کنید. انتخاب برند باکیفیت و معتبر یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید مبلمان اداری است. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم با خرید میز های اداری از متخصصین NDK، دوام و ماندگاری آنها را تضمین کنید.

میزهای پایه فلزی چه ویژگی هایی دارند؟

این مدل از میزهای اداری ویژگی های خاص خودش را دارد که آن را به یک محصول منحصر به فرد و کاربردی تبدیل کرده است. در ادامه تصمیم داریم شما را با مهم ترین ویژگی های این محصول آشنا کنیم:

این میز دارای پایه هایی از جنس فلز است که گاهی جهت زیبایی و درخشش بیشتر آبکاری استیل می شوند. صفحه روی میز به صورت تمام ام دی اف میباشد که در ضخامت های ۱۶ میلیمتر یا ۳۲ میلیمتر طراحی میشود. صفحه رویی میز از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود، رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. جهت افزایش کیفیت و بالا رفتن استحکام میز، از متریال مرغوب استفاده شده است. میز پایه فلزی بسیار کاربردی بوده و عملکرد های مختلفی دارد. این محصول می تواند در فضاهای مسکونی، اداری، آموزشی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. میز های پایه فلزی بر اساس ساختار DIY طراحی شده اند، یعنی قابلیت دمونتاژ شدن دارد و شما می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید. استفاده از ساختار فلزی و همچنین استفاده از رنگ پوششی الکترواستاتیک روی پایه ها، باعث افزایش دوام و استحکام میز می‌شود.

مزایای میزهای اداری پایه فلزی نسب به سایر میزها

استفاده از میز پایه فلزی بسیار رایج و پرطرفدار است و می توان گفت که این محصول از محبوبیت بسیار بالایی نزد مدیران و کارکنان برخوردار میباشد. استفاده از این میزها، مزایای بسیاری به همراه دارد که آن را به محصولی ایده آل و کاربردی تبدیل کرده است که در ادامه قصد داریم برخی از آنها را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم:

میزهای پایه فلزی بسیار شیک و مدرن هستند و منجر به افزایش جذابیت بصری فضا می شوند. ظاهر ساده و مینیمال این میزها باعث شده که به راحتی با سایر مبلمان اداری و طرح های مختلف دکوراسیون داخلی هماهنگ شوند. میز اداری پایه فلزی، محصولی انعطاف پذیر است که می توان از آن در فضاهای مختلف استفاده نمود. طراحی این میزها به گونه ای میباشد که به راحتی میتوان آن را جا به جا کرد. میزهای پایه فلزی فضای کمی را اشغال می کنند و به همین دلیل بهترین گزینه برای دفاتر و شرکت های کوچک میباشد. برخی از این میز ها به صورت تاشو طراحی شده اند که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب و کاربردی هستند.

فراموش نکنید که با خرید میز مدیریت با کیفیت می توانید میزان بهره وری و راندمان کاری شرکت خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید. پس اگر می خواهید کیفیت فضایی دفتر کارتان را بالا ببرید، مبلمان اداری را از یک برند معتبر و قابل اطمینان مانند NDK خریداری کنید.

گروه طراحی و ساخت NDK با بهره گیری از طراحان و متخصصان مجرب، حرفه ای و خلاق سعی دارند بهترین مبلمان و تجهیزات اداری را در بالاترین کیفیت تولید کنند و آنها را با قیمتی اقتصادی و ارزان در اختیار مشتریان خود قرار دهند چرا که جلب رضایت و اعتماد مشتری مهمترین هدف این تیم حرفه ای میباشد.

شما می توانید انواع میز پایه فلزی اداری را با توجه به نیاز و سلیقه خود در طرح و رنگ های مختلف به تیم NDK  سفارش دهید و آن را در بالاترین کیفیت تحویل بگیرید و زیبایی و جذابیت را به محیط کارتان ببخشید.

کد خبر 639160 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی شما می توانید پایه فلزی مبلمان اداری خرید میز میز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد

میانگین قیمت محصول پیاز در فروردین‌ماه امسال در مزرعه حدود ۱۴هزار تومان بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسین اصغری، درباره چرایی افزایش قیمت پیاز گفت: درحال‌حاضر برخی از محصولات کشاورزی از مناطق جنوبی کشور از جمله منطقه جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و... تامین می‌شود و بارندگی‌های شدید در دهه سوم فروردین‌ماه موجب توقف برداشت پیاز به صورت مقطعی شده است.

وی با بیان اینکه ایران یکی از معدود کشور‌های دنیاست که به دلیل اقلیم خاص امکان تولید سبزی و صیفی در چهار فصل سال را دارد، گفت: البته هزینه تولید در فصول سرد بسیار بالاتر است.

مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای ارتقاء بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصرف آب، کاهش سطح زیر کشت سبزی و صیفی و افزایش عملکرد در واحد سطح در اولویت اجرا قرار دارد.

وی عنوان کرد: برنامه تولید محصول پیاز با برآورد نیاز کشور با رویکرد رعایت الگوی کشت و تولید متعادل به صورت چهار فصل تهیه و جهت اجرا به سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های تولیدکننده ابلاغ می‌شود.

برهمین اساس برنامه ابلاغی تولید استمرار و بهاره سال زراعی جدید (۱۴۰۳ – ۱۴۰۲) محصول فوق ذکر براساس تاریخ کشت به استان‌های تولیدکننده ابلاغ شده است و براساس این برنامه در محصول تولید زمستان سطح زیر کشت ۱۳هزارو۴۵۰ هکتار با برآورد تولید ۶۴۴هزارو۳۰۰ تن و تولید بهار نیز سطح زیر کشت ۱۲هزارو۲۰۰ هکتار و تولید ۵۷۱هزار و۲۲۰ تن خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: تولید محصول در زمستان حدود ۸۰۹ هزار تن بوده و تولید بهار بیش از ۶۱۰ هزار تن پیش‌بینی می‌شود که نسبت به برنامه ابلاغی افزایش تولید مشاهده می‌شود.

مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه گفت: برنامه تولید محصول در فصل تابستان و پاییز امسال نیز با هدف‌گذاری یک میلیون و ۶۶۶ هزار و۸۲۰ تن ابلاغ و پس از تولید به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته وی میانگین قیمت محصول پیاز در فروردین‌ماه امسال در مزرعه حدود ۱۴هزار تومان بوده است.

گفتنی است براساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو پیاز به بیش از ۳۰ هزارتومان رسیده و تا ۳۸ هزار تومان هم بالا رفته است.

دیگر خبرها

  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن