Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان رئیس سیزدهمین کنفرانس انجمن فرماندهی کنترل، در ادامه با بیان این که هدف از برگزاری این کنفرانس، گسترش فرهنگ و پیشرفت مبانی نظری، کاربردی و توسعه‌ای این حوزه است، افزود: پژوهشگاه ارتباطات به عنوان میزبان این رویداد مهم، از تمامی پژوهشگران، متخصصان، فناوران و صاحبنظران مراکز تحقیقاتی، علمی، دانشگاهی، صنعتی و مدیریت کشور دعوت می کند با ارسال مقالات و دستاوردهای علمی، فنی و مدیریتی خود، در این رویداد مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یزدانیان، این کنفراس محمل خوبی است برای علاقه‌مندان به مباحث علمی فرماندهی و کنترل چرا که در آن، علاوه بر ارائه مقالات و ارایه سخنرانی‌های علمی؛ نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی نیز برگزار می‌شود.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به محورهای این کنفرانس ادامه داد: این کنفرانس در هفت محور برگزار می‌شود که هر محور دارای چند زیرمحور است. 
یزدانیان درخصوص محورهای هفتگانه کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران نیز گفت: مبانی نظری، اصول و سیاست‌های فرماندهی و کنترل؛ توسعه علوم و فناوری‌های نوظهور، فرماندهی و کنترل؛ امنیت در چرخه‌های فرماندهی و کنترل؛ شبکه ملی اطلاعات، فرماندهی و کنترل؛ توسعه زیرساخت‌های موثر بر ارتقاء نظام فرماندهی و کنترل؛ فرماندهی و کنترل در فضای سایبری و هفتمین محور با عنوان هوشمند‌سازی در نظام فرماندهی و کنترل است که هر کدام شامل چندین زیرمحور هستند و انتظار می‌رود در هر یک از این محورها، شاهد ارائه مقالات و دستاوردهای علمی، فنی و مدیریتی مطلوبی باشیم.
گفتنی است، سیزدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران بهمن ماه 1400 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار یا پیشنهادات خود در محورهای هفتگانه کنفرانس تا 15 آذر ماه و پیشنهاد برگزاری کارگاه‌ آموزشی و یا تخصصی نیز نهایتا تا 20 آذر از طریق پست الکترونیکی c4i2021@itrc.ac.ir و یا وب سایت www.itrc.ac.ir/c4i2021 اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات علم ارتباطات ایران وحید يزدانيان فرماندهی و کنترل برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد