Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@18:43:51 GMT

پیروزی بزرگ برای جمهوری خواهان نزدیک است؟!

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۴۶۸۲

پیروزی بزرگ برای جمهوری خواهان نزدیک است؟!

آفتاب‌‌نیوز :

ریک اسکات *؛ دموکرات‌ها یک سال پیش از انتخابات میان دوره‌ای در حال گیج خوردن هستند. به نظر می‌رسد جمهوری خواهان می‌توانند در صدر باقی بمانند و پیروزی بزرگی در انتخابات سال ۲۰۲۲ میلادی کسب کنند.

توضیح این که چرا بایدن و دموکرات‌ها در حال گیج خوردن هستند از نظر سیاسی دشوار نیست. من در ماه مارس گفتم زمانی که رای دهندگان مشاهده کردند که بایدن و دموکرات‌ها با کنترل کامل واشنگتن در حال انجام چه کاری هستند از رای دادن خود به آنان پشیمان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در ارزیابی خود از میزان نارضایتی از بایدن و دموکرات‌ها را دست کم گرفته بودم.

در نظرسنجی اخیر «یو اس‌ای تودی» و دانشگاه سافولک ۴۶ درصد از رای دهندگان گفته بودند بایدن به عنوان رئیس جمهور بدتر از آن چه آنان انتظار داشتند عمل کرده است. این تعداد ۱۶ درصد از کسانی که به او رای داده بودند را شامل می‌شد. در نظرسنجی‌ای که هفته گذشته توسط شبکه خبری «ای بی‌سی نیوز» و روزنامه «واشنگتن پست» منتشر شد جمهوری خواهان در رای گیری عمومی کنگره ۱۰ امتیاز برتری در مقایسه با دموکرات‌ها داشتند که بزرگترین میزان اختلاف امتیاز در تاریخ چهار دهه‌ای این گونه نظرسنجی‌های برگزار شده محسوب می‌شود.

در اینجا موضوعی وجود دارد که باید دموکرات‌هایی که برای حفظ کنترل اکثریت در سنای امریکا رقابت می‌کنند را نگران کند. در ایالت‌هایی که اکثریت را تعیین می‌کنند (آریزونا، فلوریدا، جورجیا، کارولینای شمالی، نیوهمپشایر، نوادا، پنسیلوانیا و ویسکانسین) جمهوری خواهان با ۲۳ امتیاز پیشتاز هستند. این ارقام با نظرسنجی‌هایی که ما در کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه (NRSC) انجام داده‌ایم انطباق دارند. در نظرسنجی ما مشخص شد که رای دهندگان در سطح سراسری در امریکا دستور کار دموکرات‌ها را رد می‌کنند.

بایدن و دموکرات‌ها گمان می‌کردند که وظیفه تغییر اساسی امریکا را برعهده دارند. آنان برای گسترش دولت رفاه فشار می‌آوردند. افزایش هزینه‌های فدرال، مالیات و بدهی‌ها و دستور کار اجتماعی رادیکال، تسلط فدرال بر انتخابات، باز کردن مرزها و عفوهای صورت گرفته در قبال زندانیان و سیاست خارجی ضعیف ما (امریکایی ها) را در صحنه جهانی شرمنده ساخته است.

رکوردشکنی در بدهی ها، مرگ ۱۳ امریکایی در افغانستان، افزایش نرخ تورم که باعث افزایش قیمت کالاهای روزمره می‌شود، رکوردشکنی در مهاجرت غیر قانونی به امریکا از جمله موارد کارنامه دوره بایدن بوده اند. پیروزی «گلن یانکین» در انتخابات فرمانداری ویرجینیا همراه با پیروزی‌های بزرگ جمهوری خواهان در نیوجرسی، پنسیلوانیا، نیویورک و تگزاس باید زنگ خطری برای دموکرات‌ها باشد.

در نظرسنجی پس از انتخابات در ویرجینیا که توسط ما سناتورهای جمهوری خواه و انجمن فرمانداری جمهوری خواه صورت گرفت رای دهندگان معتقد بودند کشور در مسیر اشتباهی پیش حرکت می‌کند. رای دهندگان می‌دانند دستور کار بزرگ دولت دموکرات و مخارج فدرال باعث افزایش تورم می‌شود و تهیه کالاهای اساسی را دشوارتر می‌سازد. آنان می‌دانند که مدارس باید خواندن، نوشتن و حساب و ریاضیات آموزش دهند نه آن که سعی کنند برنامه‌های درسی رادیکال مانند نظریه انتقادی نژاد را به آنان تلقین کنند. در عوض، دموکرات‌ها تلاش‌شان را برای تصویب برنامه‌ای که رای دهندگان اساس آن را رد می‌کنند شدت بخشیده اند.

این خبر خوبی برای جمهوری خواهان به منظور برنده شدن در انتخابات سنا در سال آینده است. ما هر روز را صرف تعریف دموکرات‌ها به عنوان رادیکال‌هایی که هستند می‌کنیم. ما با رای دهندگان لاتین تبار، با رای دهندگان حومه شهرها و رای دهندگان طبقه کارگر در سراسر کشور تماس می‌گیریم، زیرا مسیر ما برای پیروزی در گسترش نقشه نه تنها از نظر جغرافیایی بلکه از نظر جمعیتی است.

انتخابات یک سال دیگر برگزار می‌شود. اکنون وقت ترمز نیست بلکه باید تخت گاز پیش برویم. مردم امریکا باید بدانند دموکرات‌ها فعالانه و هدفمند در تلاش برای نابودی امریکا هستند. ما هر روزصرف را انتخابات ۲۰۲۲ میلادی صرف خواهیم کرد تا اطمینان کسب کنیم که این اتفاق رخ نخواهد داد.

*نماینده جمهوری خواه سنای امریکا از فلوریدا، او پیش تر فرماندار فلوریدا نیز بوده است.

منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جو بایدن ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جمهوری خواهان بایدن و دموکرات ها جمهوری خواهان رای دهندگان جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم