Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام یک بستر برای جریان پیدا کردن محتواهای تصویری و ویدئویی است. افرادی که از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند، به سرعت و با برخورداری از امکانات بسیار زیاد، لحظات را ثبت کرده و با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت. سادگی کار و جذابیت فراوان این بستر منجر شد که اینستاگرام یکی از بهترین فضاها برای معرفی محصول و افزایش فروش کسب و کارها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از اینستاگرام برای می‌تواند یک فرصت عالی برای تبلیغات باشد که هم بازدهی بالایی دارد و هم هزینه‌ای در بر نخواهد داشت. اما برای این که تبلیغات شما خروجی داشته باشد، نیاز است که فالوور داشته باشید. اما این فالوور را چگونه می‌توان به دست آوریم؟ از کجا فالوور بخریم؟ این‌ها سوالاتی هستند که در این نوشته‌ی کوتاه به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

چرا باید فالوور بخریم؟

همانطور که گفتیم شما می‌توانید در حساب اینستاگرام خود عکس محصولات خود را بگذارید و یا این که حوزه‌ی خدمات خود را در قالب اینفوگرافیک‌های جالب به تصویر آورید و از طریق اینستاگرام درآمد خود را افزایش دهید. اما برای این که کارهای شما بازدهی داشته باشد، نیاز است که افرادی پست‌های شما را ببینند. فالوورها دقیقا انجام همین وظیفه را بر عهده دارند. اصولا به صورت خود به خود و با توجه به کیفیت پست‌ها و هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید، عده‌ای از افراد شما را می‌بینند و لایک می‌کنند.

اما شما می‌خواهید که علاوه بر مشاهده شدن محتوایتان توسط مخاطب، اعتماد آن‌ها را نیز به سوی خود جلب کنید تا از محصولات شما خریداری کرده و یا این که وارد وبسایت شما شده و از خدماتتان بهره ببرند. برای این کار نیاز است که کارهای دیگری انجام دهید. برای مثال لازم است که تعداد فالوورهای شما زیاد باشد. به این خاطر که زیاد بودن تعداد فالوورها نشان دهنده‌ی محبوب و مشهور بودن یک پیج است و افراد از پیجی خرید می‌کنند که بتوانند راحت‌تر به آن  اعتماد کنند. به همین دلیل است که نیاز دارید فالوورهای خود را به شیوه‌های مختلف که یکی از آن‌ها خرید فالوور اینستاگرام فعال از دیجی فالوور است، افزایش دهید. اما از کجا؟

بهترین سایت‌ها برای خرید فالوور اینستاگرام

برای این که به این سوال پاسخ دهیم، نیاز به بررسی بسیاری داشتیم. به این خاطر که تعداد سایت‌های ارائه کننده‌ی خدمات مربوط به فروش فالوور بسیار زیاد بودند. به هر حال بعد از بررسی‌های زیاد متوجه شدیم که دیجی فالوور و مای ممبر دو تا از بهترین سایت‌ها در این زمینه هستند. این سایت از استانداردهای لازم برخوردار بودند و به همین خاطر توانستند به عنوان دو سایت برتر انتخاب شوند. اما از بین این دو سایت کدام یک گزینه‌ی بهتری خواهد بود؟

دیجی فالوور یا مای ممبر؟

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، دو سایت دیجی فالوور و مای ممبر جزء بهترین سایت‌ها برای خرید فالوور هستند. حالا در این مرحله می‌خواهیم مقایسه کنیم که کدام یک از آن‌ها بهترین گزینه بوده و بیشتری خدمات و باکیفیت‌ترین محصولات را در اختیار قرار خواهند داد.

دیجی فالوور چه خدماتی ارائه می‌کند؟

دیجی فالوور از جمله سایت‌های قدیمی در زمینه‌ی اینستاگرام مارکتینگ است که تقریبا همزمان با اوج گیری استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی آغاز به کار کرد. از جمله ویژگی‌های این سایت می‌توان به رابط کاربر پسند اشاره کرد. به این معنی که حتی ناآشناترین افراد نسبت به فضای وب و دیجیتال هم به راحتی می‌توانند برای پیج خود فالوور خریداری کنند. ارائه انواع مختلف فالوورها شامل فالوور ارزان، فالوور ایرانی، فالوور خارجی و فالوور فیک هم دیگر ویژگی خاص این سایت است.

به کمک دیجی فالوور دیگر نیازی به سایر سایت‌ها نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید پیج خود را ارتقا داده و مشتریان خود را افزایش دهید. اما از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که توانسته دیجی فالوور را نسبت به رقبای خود متمایز کند، ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی 24 ساعته‌ی آن از کاربرانش است. این مجموعه شامل تعداد بسیاری پرسنل حرفه‌ای است که در تمامی مراحل انتخاب، خرید و تا انتهای کار با کاربران در ارتباط هستند و مشکلاتشان را برطرف خواهند کرد.

البته که تمرکز اصلی این سایت روی خرید و فروش فالوور است اما خدمات دیگری هم در این سایت ارائه خواهد شد. برای مثال اگر بعد از خرید فالوور احساس کردید که نیاز به لایک، کامنت یا ویوی بیشتر دارید، می‌توانید به منوی بالای صفحه‌ی این سایت مراجعه کرده و کامنت ایرانی و انگلیسی، لایک ایرانی و خارجی، ویو ایرانی و خارجی و ... را هم دریافت کنید. همچنین امکان خرید پیج به صورت کامل هم وجود دارد. نکته‌ی مهم این جاست که قیمت‌های این سایت بسیار مناسب و منطقی است.

مای ممبر چه خدماتی ارائه می‌کند؟

مای ممبر هم یکی از سایت‌های باتجربه در زمینه‌ی اینستاگرام مارکتینگ است که در طی سال‌های اخیر تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات انجام داده است. البته این سایت به صورت اختصاصی روی اینستاگرام کار نمی‌کند و برای پیامرسان‌ها و سایر شبکه‌های اجتماعی هم محصولاتی را به فروش می‎رساند. تنوع محصولات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مای ممبر است. برای مصال اگر نیاز به خرید ویو، خرید لایک، خرید کامنت، فالوور پاپ آپ و ... داشته باشید، می‌توانید از این وبسایت استفاده کنید. قیمت محصولات مختلف در مای ممبر منطقی و قابل قبول است و با کیفیتی که ارائه می‎شود، کاملا همخوانی دارد. به همین دلیل است که این سایت را در لیست 2 سایت برتر قرار داده‌ایم.

نتیجه گیری

البته که هیچ قضیه مطلقی در انتخاب بهترین سایت وجود ندارد اما طی بررسی‌هایی که داشتیم، دو سایت دیجی فالوور www.digi-follower.com  و مای ممبر از جمله بهترین گزینه‌های پیش رو برای خدمات اینستاگرامی هستند. اما بین این دو، می‌توان گفت که دیجی فالوور گزینه‌ی بهترین برای خرید فالوور است. به این دلیل که تمرکز اصلی آن روی فالوور بوده و به این طریق خدمات حرفه‌ای تری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. لذا پیشنهاد ما این است که از دیجی فالوور برای افزایش تعداد دنبال کننده‌های اینستاگرام خود استفاده کنید. اطمینان این سایت به محصولی که ارائه می‌دهد (تمامی محصولات) به حدی است که ضمانت بازگشت وجه را به صورت صد در صد در اختیار کاربران خود قرار داده است و به این شیوه کیفیت آنچه که ارائه می‌کند را به رخ می‌‎کشد.

منبع: الف

کلیدواژه: ی اینستاگرام خرید فالوور بهترین سایت دیجی فالوور ی این سایت مای ممبر دو سایت سایت ها ی خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن

امروزه ارقام نهال اصلاح شده سردسیری و گرمسیری در نهالستان نوین گردو تولید و به بازار عرضه می‌شود که بازدهی 2 تا 3 برابری نسبت به ارقام بذری دارد.

نهال گردو اصلاح شده و پربار پرطرفدار کدام است؟

نهال گردو اصلاح شده رقمی است که با تغییرات ژنتیکی زیر نظر متخصصین کشاورزی،‌ میزان ژن های مثبت نهال افزایش و ژن منفی کاهش یافته است. وقتی ژن مثبت نهال افزایش می یابد، افزایش باردهی، کیفیت و مقاومت نهال را در پی دارد. ارقام بذری نهال بین 2 تا 3 تن باردهی دارند اما نهال اصلاح شده باردهی‌ای حدود 6 تا 9 تن و گاه تا 12 تن دارد. در این مطلب از نهالستان نوین گردو به معرفی 5 نهال گردو اصلاح شده با تناژ بار بالا می پردازیم.

بهترین نهال گردو اصلاح شده

در میان تمامی ارقام نهال گردو اصلاح شده به معرفی 5 رقم از بهترین آن می پردازیم:

نهال گردو چندلر

چندلر محصولی آمریکایی است که در کالیفرنیا تولید و به کشورهای اطراف رسیده است. این نهال با روش های اصلاح شده، مورد بررسی قرار گرفته و بومی آن با تناژ بار بالا و کیفیت عالی عرضه می شود. چندلر در ارتفاعات 500 تا 1500 متر رشد می کند. زودبارده است و بعد از یکسال به باردهی می رسد. میزان باردهی از 7 تن تا 12 تن با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و رسیدگی باغدار متفاوت است. این نهال گزینه مناسبی برای اقلیم معتدل و سردسیر است. اندازه گردو درشت و پوست آن کاغذی است. وزن آن 16 گرم است.

نهال گردو فرنور

فرنور مناسب ترین نهال مناطق کوهستانی و سردسیر است. این نهال مقاومت بالاتری نسبت به تمامی ارقام دیگر به سرما دارد. فرنور محصولی از کشور فرانسه است که زودرس بوده و از سال اول باردهی دارد. دیرگل است و به سرمای بهاره مقاوم است. نهال گردو فرنور اندازه درشتی دارد و پوست آن نازک است و به راحتی از مغز جدا می شود.

نهال گردو اسرائیلی

گردو اسرائیلی محبوب ترین و پرطرفدارترین نهال گردو است که در اقلیم معتدل و سردسیر به رشد و بازدهی می رسد. این نهال را می توان در 400 تا 1500 متر از سطح دریا کاشت و شاهد بازدهی مطلوبی از آن بود. گردو اسرائیلی جزء نهال های پربارده است که از 7 تا 12 تن باردهی دارد. این نهال از لحاظ کیفیت بی نظیر بوده و اصالتا از کشور اسرائیل است. گردو اسرائیلی پوستی کاغذی، اندازه ای درشت و مغزی پر و باکیفیت دارد. از گردوهایی است که بازار داخلی خوبی داشته و محصولات یکنواختی تولید می کند و بهترین گزینه صادرات است.

نهال گردو ژنوتیپ برتر

یکی از نهال گردو محبوب که باردهی را از سال اول آغاز می کند گردو ژنوتیپ برتر است. این نهال یک ارقام اصلاح شده و بومی ایران است که مورد اصلاحات قرار گرفته و امروزه به عنوان بهترین و برترین نهال گردو شناخته شده است. گردو ژنوتیپ برتر از سال اول باردهی را آغاز کرده و با بالا رفتن سن نهال، میزان باردهی آن افزایش می یابد. گردو ژنوتیپ مناسب اقلیم سرد و کوهستانی است. مناسب ارتفاعات 1000 تا 3000 متر از سطح دریا است. این نهال نسبت به برخی ارقام برای کاشت ارجحیت دارد. میزان باردهی با اصلاحات صورت گرفته بین 7 تا 12 تن است. عمر اقتصادی نهال 100 سال و عملکرد تجاری با کیفیت مطلوبی دارد.

نهال گردو پکان آمریکایی

اولین نهال محبوب مناطق گرمسیر نهال گردو پکان آمریکایی است. این نهال مقاومت بی نظیری به گرما دارد. در کمترین زمان ممکن باردهی را آغاز می کند. مقاوم به کم آبی و خشکی است. میزان باردهی تجاری بوده و از 6 تن آغاز می شود و در صورت فراهم بودن شرایط اقلیمی مناسب شاهد بیشترین میزان بازدهی از نهال خواهید بود. آیا می دانستید نهال بلوبری یکی از نهال های پرسود با بازار داخلی بی نظیر است.

زمان باردهی نهال گردو اصلاح شده چگونه است؟

نهال گردو اصلاح شده از سال اول باردهی را آغاز می کند و با گذشت زمان و با بالا رفتن سن نهال میزان باردهی افزایش می یابد.

میزان باردهی نهال گردو اصلاح شده چقدر است؟

میزان باردهی نهال اصلاح شده حدود 3 برابر ارقام بذری است.

سخن پایانی خرید نهال اصلاح شده

نهال گردو اصلاح شده با تغییرات ژنتیکی مثبت؛ بازدهی بالاتر، کیفیت مطلوب تر و مقاومت بیشتری به بیماری و تغییرات اقلیمی دارد. از بهترین نهال گردو اصلاح شده به 5 رقم نهال گردو چندلر،‌فرنور، ژنوتیپ برتر، اسرائیلی و پکان می توان اشاره داشت. خرید نهال اصلاح شده هر مرکز نهالستان با توجه به روش های نوین آنها متفاوت است. نهالستان نوین گردو در آزمایشگاه کشاورزی کرج با متخصصین و مهندسین با تجربه توانسته بهترین نهال اصلاح شده، کشت بافت، دیمی و پیوندی را تولید و روانه بازار کند.

نهال گردو اصلاح شده با باردهی 9 تا 12 تن رضایت مشتریان عزیز را به همراه داشته است. باغداران گرامی تمامی نهال ها دارای کارت سلامت، بهداشت و گارانتی اصالت با مجوز جهاد کشاورزی است.

جهت خرید اینترنتی نهال از نهالستان نوین گردو می توانید به سایت gerdo.pro مراجعه کنید.

منبع خبر: نهالستان نوین گردو

تماس و ثبت سفارش از تمامی پیام رسان‌ها: 1243597-0912

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900083

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir