Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: آقای گروسی چندین بار در گفت‌وگو‌های خودشان و در این ملاقات بیان کردند که هیچ انحرافی در برنامه‌های هسته‌ای ایران مشاهده نکردند و فعالیت‌های هسته‌ای ایران طبق معاهدات و ضوابط، در جریان هست.

خبرگزاری میزان - محمد اسلامی پس از دیدار با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کنفرانس خبری مشترک، در تشریح جزئیات این دیدار، اظهار داشت: ما در این دیدار گفت‌وگو‌هایی را در ارتباط با مسائل موجود و آنچه که برای توسعه همکاری‌ها لازم است، را در دستور کار قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: نکته حائز اهمیتی که برای ما این است که کل مسائل فی‌مابین ایران و آژانس، مسائل فنی است و مسائل سیاسی و نفوذ‌های توطئه‌آمیزی که دشمنان ایران برای جلوگیری از پیشبرد برنامه هسته‌ای ایران اعمال می‌کنند را مد نظر نداشته و از آن تاثرپذیری نخواهد داشت.

معاون رئیس جمهور بیان داشت: مطلب مهمی را که آقای گروسی چندین بار در گفت‌وگوهای خودشان و در این ملاقات بیان کردند این است که هیچ انحرافی در برنامه‌های هسته‌ای ایران مشاهده نکردند و فعالیت‌های هسته‌ای ایران طبق معاهدات و ضوابط، در جریان است.

 

بیشتر بخوانید: باروری مصنوعی ابرهای آژانس برای زیاده‌خواهی از ایران/ دومین میزبانی دولت مردمی از گروسی در بازه چهار ماهه

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: محمد اسلامی رئیس سازمان انرِژی اتمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد اسلامی هسته ای ایران رئیس سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی امروز (سه‌شنبه) ۱۱ اردیبهشت ماه از سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در ا‌وایل هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند