Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@06:07:17 GMT

طرح تردد شبانه برای درآمد زایی دولت نبود

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۴۹۹۳

‍‍‍‍‍‍

وزیر کشور گفت: طرح ممنوعیت تردد شبانه برای درآمدزایی دولت نبوده و حتما این تصور اشتباه است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای احمد وحیدی در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید طرح ممنوعیت تردد شبانه تا چه حد موفق بوده به ویژه این که گفته می‌شود این طرح برای درآمدزایی دولت بوده است؟ افزود: این که (این طرح برای درآمدزایی دولت بوده) حتما اشتباه است چرا که آن قدر هزینه‌هایی که برای دولت ایجاد می‌شود، زیاد است که آورده‌ای برای دولت نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این طرح برای برای سلامت مردم بوده و به خاطر جلوگیری از دورهمی‌ها و تردد اجرا شده و با بهبود شرایط اثرگذاری خود را از دست داده است ضمن این که پیش بینی می‌شد که با بهبود شرایط این طرح لغو شود که اکنون لغو شده است.

وزیر کشور درباره قرنطینه هوشمند نیز گفت: این یک دستورالعملی دارد که در ستاد ملی کرونا باید اطلاع رسانی کاملی صورت گیرد و قبل از اطلاع رسانی و تبیین کامل آن اجرا نخواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
آقای وحیدی درباره واکسیناسیون دانش آموزان گفت: درباره واکسیناسیون زیر ۱۲ سال از نظر علمی به این نتیجه رسیدند که این کار ضرورتی ندارد، اما برای دانش آموزان بالای ۱۲ سال ضروری بود که واکسیناسیون نیز انجام شده است. برچسب ها: وزیر کشور ، احمد وحیدی ، کرونا ، طرح تردد شبانه ، واکسیناسیون ، دانش آموزان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی کرونا طرح تردد شبانه واکسیناسیون دانش آموزان تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • پلاناریا ؛ این موجود توانایی باز زایی عجیبی دارد! (+فیلم و عکس)
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج