Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز ولنتاین 14 فوریه یا 25 بهمن ماه هست که در این روز عشاق برای نشان دادن عشق و محبت خود به یکدیگر بین خود هدیه ولنتاین رد و بدل می کنند. اما هدیه ولنتاین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا با هدیه ای که در مناسبت های دیگر سال تدارک می بینیم باید متفاوت باشد؟ هدیه ولنتاین برای دختر خانم ها بهتر است از چه محصولاتی انتخاب شود و یا کدام کادو ولنتاین برای پسر مناسب است و چه محصولاتی باید در پک هدیه ولنتاین قرار بگیرد تا از هر نظر مناسب روز عشق و روز عشاق باشد؟ اینها سوالاتی است که ما سعی می کنیم در این مقاله به آنها پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس با ما همراه باشید تا به تک تک آنها و حتی بیشتر از آنها پاسخ دهیم.

همانطور که گفتیم روز ولنتاین، روز عشق نیز نامیده می شود و افراد در این روز عشق خود را به همسر، نامزد، دوست و شریک زندگیشان ابراز می کنند. اگر رنگی را بخواهیم برای عشق و روز ولنتاین در نظر بگیریم آن رنگ حتما رنگ قرمز خواهد بود و اگر بخواهیم نمادی برای این روز انتخاب کنیم آن نماد قلب خواهد بود.

پس تم کادو ولنتاینی ما مشخص شد. اگر قرار است تا یک پک و ست هدیه ویژه روز ولنتاین آماده کنیم بهتر است در تمامی محصولات آن از رنگ قرمز و نماد قلب استفاده شده باشد. البته رنگ مشکی هم معمولا در پک های ولنتاین مردانه بصورت گسترده استفاده می شود. رنگ مشکی از آنجایی که با رنگ قرمز ترکیب جذابی بوجود می آورد بسیار زیاد در هدیه ولنتاین برای پسران و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.

اما محصولات دیگری که در بیشتر باکس های کادو ولنتاین یافت می شود عروسک خرس و شکلات است. عروسک خرس قرمز به نوعی تبدیل به نماد روز ولنتاین نیز شده است و انواع و اقسام آن در این روز بفروش می رسد. بعضی افراد عروسک های کوچک آن را در پک های هدیه خود استفاده می کنند و بعضی ترجیح می دهند تا عروسک های غول پیکر یا در اصطلاح شاسخین را برای محبوب خود تهیه کنند که برای کادو ولنتاین دخترانه بسیار مناسب است.

البته حتما هم لازم نیست عروسکی که در پک ولنتاینی خود قرار می دهید حتما عروسک خرس باشد. در سالیان اخیر عروسک بر اساس حیوان سمبلیکی که آن سال به نامش نامگذاری شده است انتخاب می شود و هر سال یک نوع عروسک ترند می شود و آن عروسک در مدلهای مختلف تولید و روانه بازار ها می شود.

شکلات، انواع کوکی و آبنبات نیز جز جدانشدنی پک های هدیه ولنتاین به شمار می روند. در خصوص شکلات و شیرینی جات بایستی به سلیقه و ذائقه طرف مقابلتان توجه داشته باشید و از محصولاتی انتخاب کنید که باب میل و سلیقه اش باشد. برای روز ولنتاین انواع و اقسام شکلات ها با طرح و بسته بندی قلبی شکل به بازار عرضه می شود که تم این روز در آنها رعایت شده و مخصوص این روز تولید شده اند.

اما در کنار تمام لوازم و وسایلی که به عنوان هدیه در روز ولنتاین در نظر گرفته می شود معمولا یک شاخه و یا یک دسته گل رز قرمز رنگ نیز همیشه قرار می گیرد. رز قرمز را می توان نماد عشق رومانتیک نامید و این گل نیز به نوعی در روز ولنتاین سمبلیک است و جزء نماد های روز عشق بحساب می آید.

پیشنهاد کادو ولنتاین برای دختر ها و زنان

ما برای کادو ولنتاین برای دختران و زنان پیشنهاد می کنیم که حتما یک باکس و یا پک هدیه تدارک ببیند تا بتوانید از تمام نمادهای ولنتاین و محصولات مرسوم در آن استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که از جعبه کادو قلبی شکل قرمز رنگ یا قرمز-سفید استفاده کنید. شما بایستی یک جعبه با سایز متناسب با محصولاتی که در آن قرار می گیرند انتخاب کنید.

داخل جعبه را می توانید با پوشال قرمز یا قرمز-مشکی پر کنید تا زیباتر جلوه کند. اولین جزء این پک هدیه می تواند یک عروسک خرس یا عروسک نماد سال قرمز رنگ یا عروسک حیوان مورد علاقه طرف مقابلمان باشد. برای شکلات می توانید از مدل های مختلف و شکلات های برند و پرطرفدار استفاده کنید؛ مثل شکلات کیندر، شکلات مارس، شکلات مغزدار اسنیکرز، شکلات صبحانه نوتلا، هوبی، شکلات های m&m و ....

برای هدیه اصلی پیشنهاد می کنیم که اگر تمایل به استفاده از زیورآلات دارید زیورآلات نقره یا طلا مناسب هستند. سعی کنید حتما طرح های عاشقانه را انتخاب کنید طرح هایی که در آنها از نماد قلب یا کلمه لاو یا عشق استفاده شده باشد. اگر از شال، کیف پول، لباس و یا هر محصول دیگری نیز استفاده می کنید سعی کنید که تم عاشقانه داشته باشند و ترجیحا قرمز رنگ با طرح های قلبی شکل باشند.

پیشنهاد کادو ولنتاین برای پسر ها و آقایان

برای درست کردن یک پک کادو ولنتاین مردانه و پسرانه بهتر است اول به سراغ جعبه قرمز و یا مشکی رنگ بروید. همانطور که گفته شده تم مشکی رنگ برای آقایان در روز ولنتاین متداول است. داخل جعبه را می توانید با پوشال مشکی یا قرمز-مشکی تزیین کنید.

در ست های ولنتاین پسرانه بهتر است از عروسک استفاده نشود و بجای آن می توانید از اکشن فیگورهای شخصیت های ابر قهرمانی و یا ماکت ماشین، هواپیما و ... استفاده کنید. شکلات دختر و پسر ندارد و می توانید شکلات محبوب طرف مقابلتان را نیز در باکس کادو ولنتاین خود بگنجانید. در این باکس می توانید از نوشابه های انرژی زا، نوشیدنی مالت و ماءالشعیر و سایر نوشیدنی ها نیز استفاده کنید که پسرها اغلب دوست دارند و استفاده می کنند.

اما برای هدیه اصلی دست شما باز است می توانید از انواع و اقسام عطر و ادکلن، کیف پول و جاکارتی، کیف و کمربند، فندک و جاسیگاری، ساعت مچی و زیورآلات و ... استفاده کنید به شرطی که رنگ آنها با رنگ تم هدیه شما مغایرتی نداشته باشد. معمولا رنگ مشکی انتخاب آسان تری خواهد بود چرا که محصولات مختلف به رنگ مشکی برای آقایان بسهولت یافت می شود؛ ضمن اینکه رنگ مشکی جذابیت کار را نیز بشدت بالا خواهد برد.

در اینجا این مقاله به پایان خود نزدیک می شود. در این مقاله سعی شد تا نمادها و المان های یک کادو ولنتاین مناسب به شما عزیزان معرفی شده و چند پیشنهاد برای هدیه ولنتاین پسرانه و دخترانه ارائه شود. امیدواریم این مقاله در تدارک یک کادو فوق العاده برای روز عشق به کار شما بیاید. اگر شما نیز نظر و ایده ای در این ضمینه دارید خوشحال خواهیم شد، چنانچه آن را با ما به اشتراک بگذارید.

کد خبر 1575755

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کادو ولنتاین استفاده کنید هدیه ولنتاین روز ولنتاین عروسک خرس رنگ مشکی قرمز رنگ روز عشق پک هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

هدیه خوشگلی که رونالدو از عربستانی‌ها دریافت کرد 

یک تحقیق تازه روی بیماری آسم


دلیل استقبال تماشاگران ایرانی از «مست عشق» فاش شد


چرا باید به نسل «زد» امیدوار بود؟


چرا آدم‌خواری بین برخی قبایل رواج داشت؟


هشدار مهم و حیاتی اپل برای آیفون‌بازها


استایل پر زرق و برق بازیگر زن «آوای باران» در چین


گوشی نوستالژیک با ظاهری جدید در راه است


چگونه می‌توانیم بهترین هتل را در کیش رزرو کنیم؟


عکسی از یک قبض برق که با دیدنش متعجب می‌شوید


اعتراض خواننده مشهور به پخش اثرش در «نون‌خ»
فال روزانه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳


جزئیات جدید از مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز


خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
سریال مشهور ایرانی، کپیِ سریال ترکی ازل از آب درآمد


مدارس این شهر امروز تعطیل شد
جزئیات مرگ تلخ و تکان‌دهنده آهوی ۱۳ ساله
عکسی از بازیگر جیمزباند که شوکه‌تان می‌کند


زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کرد


اقدامی که بلای جان تخت‌جمشید و بیستون شده است

دیگر خبرها

  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • هدیه دولت به معلمان اعلام شد/ این مبلغ امشب واریز می‌شود
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس