Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوییجی بوفون می گوید زشت بازی کردن به معنای بد بازی کردن نیست

جانلوییجی بوفون که این روزها در پارما در سری بی به میدان می رود، در خصوص مشکلات مائوریتزیو ساری در یوونتوس و وضعیت الگری در این تیم صحبت کرد.

طرفداری | به گزارش گل ایتالیا، جانلوییجی بوفون 43 ساله در برنامه تلویزیونی تیکی تاکا در خصوص زشت بازی کردن یوونتوس و ناراحتی های مائوریتزیو ساری از کار در این تیم گفت:

مائوریتزیو ساری در یوونتوس مشکلات زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه او با یوونتوس از همان ابتدا با مشکلاتی روبرو بود. او در یوونتوس وقتی با کسی به کوچک ترین مشکلی می خورد، معمولا آن مشکل کوچک تمام شدنی نبود. من فکر می کنم ساری در یوونتوس فهمید آن روش و اصول همیشگی اش که به اجرای آن عادت داشت را نمی تواند پیاده کند و به بازنگری نیاز دارد. این مسئله برای ساری، معنای تحقیر داشت و می توانستید ببینید او در یوونتوس آن شور و شوق همیشگی اش برای کار کردن را نداشت. 

بوفون معتقد است تیم الگری بد بازی نمی کند:

 یوونتوس اصلا بد بازی نمی کند. تیم هایی پیروز می شوند که بتوانند عملکرد منسجم و مستحکمی داشته باشد؛ تیمی که فضای کمی به حریف می دهد، بازی را زشت می کند اما این به معنای بد بازی کردن نیست. 

دروازه بان پارما که به زودی 44 ساله می شود، در خصوص بازگشتش به یوونتوس گفت: 

 وقتی در فصل 19-2018 مقابل منچستریونایتد پیروز شدیم، یوونتوس 2-0 در مادرید به اتلتیکو باخت. من مشخصا برای خودم خوشحال بودم اما پس از بازگشت به خانه، به همسرم گفتم خوشحالم اما احساس راحتی ندارم چون یوونتوس 2-0 باخته است. وقتی یوونتوس در پایان آن فصل با من تماس گرفت، من گفتم ایده دروازه بان دوم بودن برایم وسوسه کننده نیست اما باید بگویم فکر قهرمانی با یوونتوس برایم اهمیت ویژه ای داشت. به این خاطر به یوونتوس برگشتم و آن نقش را قبول کردم. 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! بابک مرادی خطاب به فرهاد مجیدی؛ من را نمی خواهید نامه عدم نیازم را بدهید! پرسپولیس - نفت آبادان؛ آخرین حضور آزمایشی هواداران در استادیوم ادای احترام رونالدو و سایر بازیکنان منچستریونایتد به سولسشر تمام برندگان جایزه پسر طلایی اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی کردن بد بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب علیرغم چند موقعیت گلزنی مناسب، مقابل میلان به یک تساوی خانگی دست یافت. آنها در آستانه کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند و با قاطعیت زیادی می‌توان گفت که بانوی پیر در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور خواهد داشت. آنها در رتبه سوم ۶۵ امتیازی هستند و در فاصله ۵ امتیازی میلان رده دومی قرار دارند. آلگری پس از پایان بازی درباره وضعیت تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

تعویض دوشان ولاهوویچ تاکتیکی بود یا به دلیل مصدومیت؟
این یک تعویض عادی بود، دوشان خوب کار کرده بود، اما من به بازیکنان تازه‌نفس نیاز داشتم. میلان دفاعی‌تر شد، بنابراین من روی میلیک، کیه‌زا و مک‌کنی که در سانترها خوب است، حساب کردم.

عملکرد کلی تیم؟
همیشه و در هر بازی پنج یا شش موقعیت برای گلزنی داریم اما از آنها استفاده نمی‌کنیم، باید پاس‌هایمان را بهتر کنیم و اشتباهات کمتری انجام دهیم. در بازی‌های پایانی فصل روی این مشکلات کار می‌کنیم.

بازی دادن ییلدیز به جای کیه‌زا؟
فدریکو به فضا حمله می‌کند و رو به جلو می‌رود، ییلدیز تکنیک بسیار خوبی دارد و می‌تواند در هر شرایطی توپ را نگه دارد. آنها بازیکنان متفاوتی هستند. به هر دو نیاز داریم و با توجه به تیم مقابل به یکی از آنها، یا هر دو بازی می‌دهم.

آینده شما؟
من فقط سعی می‌کنم روی پایان فصل تمرکز کنم. هیچ چیز در زندگی قطعی نیست. من از کاری که در این فصل انجام داده‌ایم بسیار راضی هستم. در این فصل دو هدف به ما داده شد که به هر دوی آنها بسیار نزدیک هستیم. هم سهمیه چمپیونزلیگ و هم قهرمانی جام حذفی. فصل که تمام شود درباره آینده حرف می‌زنیم.

دیگر خبرها

  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!