Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سندروم سقوط به نویسندگی و کارگردانی حامد شهرتی از محمدیه، آذر اندوهبار به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی میثم ملازینل از قزوین، زندگی شیرین با مزه سگی به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین،  پروانه الجزایری به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سعید شیخی از قزوین،  دست‌های دکتر زمل وایس به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی سعید محرابی از قزوین، ماه پیشونی به نویسندگی و کارگردانی کمال زارعی از تاکستان، کوف بور به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی از قزوین و رقص روی لیوان‌ها به نویسندگی امیر رضا کوهستانی و کارگردانی ابوالفضل هادی پور از الوند آثار راه یافته به بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قروین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیات بدون در نظر گرفتن سیاست و هدف گذاری خاص و اصالت دهی به ذات هنر تئاتر، جذابیت و ارتباط با مخاطب و دغدغه مندی محتوایی تئاتر و همچنین با در نظر گرفتن ظرفت‌های استانی و زحمات اجرایی گروه‌های نمایشی ۱۴ اثر رسیده به بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین را مورد ارزیابی قرار داد.

۸ اثر به شرط انجام اصلاحیه‌های مکتوب ارائه شده‌ی هیات انتخاب به گروه‌ها و مشروط به بازبینی مجدد به بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قروین راه یافت.

هیات انتخاب بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین علی هوشمند، مهدی افشار و آذر متفکر است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر آثار راه یافته اخبار هنرمندان بیست و سومین جشنواره تئاتر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد

فیلم کوتاه «گراوید» از میاندوآب به کارگردانی امیر اسکندریان نامزد دریافت بهترین جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فیلم کوتاه «گراوید» به کارگردانی امیر اسکندریان نویسنده، بازیگر و کارگردان میاندوآبی با موضوع کودک همسری نامزد دریافت بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

این فیلم کوتاه با موضوع کودک همسری و شناساندن آسیب‌های آن توسط عوامل انجمن هنری «اشک صدف» میاندوآب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

تصویربرداری این فیلم کوتاه در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز انجام شده و هادی افتخارزاده، مائده حسن‌زاده، وحید فریور، اسماً ابوالحسنی و مهسا آذری بازیگران نقش اصلی این فیلم کوتاه هستند.

کد خبر 749025

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی