Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی جهان که به میزبانی کشورمان در حال برگزاری است، کاراته کاران ناشنوا کشورمان موفق به کسب ۴ مدال برنز شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی جهان ناشنوایان که در سالن هندبال برگزار شد، کاراته کاران ایران موفق به کسب ۴ مدال برنز شدند.

در این رقابتها و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم؛ ورزشکاران اوکراین و یونان فینالیست شدند و مهناز حسن‌زاده و ورزشکاری از روسیه به مدال برنز رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم؛ سارا ادریا و ورزشکاری از اوکراین به فینال راه پیدا کردند و کاراته کاران ترکیه و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم؛ بیتا جواهری و ورزشکاری از ترکیه راهی فینال شدند و کامران رضایی نژاد و ابراهیم عبدالغفور به مدال برنز رسیدند.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم؛ یاسین حسینی و ورزشکاری از روسیه فینالیست شدند و ورزشکاران روسیه و مالزی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم؛ حسین تبرئه فراهانی و ورزشکاری از ترکیه به فینال راه پیدا کردند و مصطفی پاپی زاده و ورزشکاری از روسیه به مدال برنز دست یافتند.

این رقابت‌ها در بخش کاتا و کومیته تیمی مردان و زنان امروز سه شنبه دوم آذر در سالن هندبال در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناشنوایان کاراته ناشنوایان مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)

رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) در همدان برگزار شد که استان خوزستان در هر دو رده سنی موفق به کسب مدال شد.



به گزارش صدای ایران از ایسنا، در رده سنی نوجوانان، مبینا حسینی در دسته ۶۴ کیلوگرم به ۳ مدال نقره دست پیدا کرد، سمانه موسویان در دسته ۷۱ کیلوگرم به یک مدال نقره و یک نشان برنز رسید و هستی اسدپور در دسته ۸۱+ کیلوگرم صاحب ۲ مدال نقره و یک برنز شد.



همچنین در رده سنی جوانان، آنا مرادی در دسته ۴۵ کیلوگرم به ۳ نشان طلا رسید و مونا نژادنیلی موفق به کسب ۳ مدال نقره شد.


دیگر خبرها

  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی