Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیین معارفه احمد محمدی، شهردار منتخب کوهبنان با حضور معاون مدیرکل امور شهری استانداری کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان و مردم برگزار شد.

در این مراسم که با غبارروبی گلزار شهدا آغاز شد، حجت الاسلام خالداری، سخنگوی شورای شهر کوهبنان ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از شهرداران گذشته کوهبنان  گفت: شهرداری کوهبنان از سال ۱۳۴۲ احداث و تاکنون ۲۱ شهردار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تلاش های شورای شهر کوهبنان برای انتخاب شهردار از انتخاب احمد محمدی خبر داد و افزود: کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان است و با داشتن چهار امامزاده واجب التعظیم، شهری مذهبی و گردشگری است که باید همه با هم متعلق به هر جناحی که هستیم برای آبادی کوهبنان تلاش کنیم.

حجت الاسلام خالداری با بیان اینکه همه ما باید وحدت عمل و وحدت نظر داشته باشیم تا مشکلات حل شوند، ادامه داد: از آغاز کار شورا دیدار با اهالی محله‌های شهر را در دستور کار قرار دادیم و کار شهردار محله را با وجود تمام مشکلات پیش بردیم.

او بیان کرد: دیدار چهره به چهره با مردم باعث شده است که مردم تمام مشکلات را با ما مطرح کنند و  با اینکه بعضی از مشکلات در حیطه اختیارات شورا نبود؛  اما ما به عنوان نماینده مردم در شهر مشکلاتی که در حیطه اختیارات ما نبود را به مسئولان رساندیم و پیگیر شدیم.

عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیح گفت: امروز در جامعه بشری، جمهوری اسلامی حرف اول را در تمدن نوین اسلامی می‌زند و خواهد زد و  ما در برنامه گام دوم، زمینه سازی تمدن گام دوم را داریم و این در پی تلاش تمام مردم است و  ما باید ایران اسلامی را با تمامی ظرفیت‌های نهفته به سمت تمدن اسلامی پیش ببریم.

او افزود: امروز دشمنان جهان اسلام بر کسی پوشیده نیستند؛ اما آن‌ها بدانند عظمت و اقتدار ایران اسلامی روز افزون است.

شریعتی با بیان اینکه شهرستان کوهبنان در استان کرمان، جایگاه فرهنگی بالایی دارد و در ریلی که انقلاب اسلامی نهاده، حرکت‌ها صورت گرفته است، بیان داشت: برای اقتدار ایران، هر کدام از ما در جایگاهی که برایمان تعیین شده است،  باید وظیفه خود را انجام دهیم.

او با بیان اینکه برای پیشرفت کوهبنان؛ حتی یک روز هم تاثیر گذار است و باید برنامه ریزی در این زمینه صورت بگیرد، افزود: برنامه‌های اقتصادی این شهرستان کلان است و  ۸۰ درصد بحث معادن زغالسنگ و... متعلق به شهرستان کوهبنان هست که امیدواریم در آینده نه چندان دور کوهبنان به جایگاه واقعی خود برسد. 

حسین سالاری، فرماندار شهرستان کوهبنان هم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: کار شورای شهر با شهردار گره خورده است و اقداماتی که در شهر انجام می شود از خلاقیت و تلاش‌های شورای شهر و شهرداری است.

او افزود: در طرح اقدام ملی که یک طرح مطرح است، تنها شهرستانی که توانست زمین را به صورت ویلایی بگیرد کوهبنان بود و در مورد طرح تفصیلی هم جلسات آن برگزار شده که به زودی کار انجام  می شود.

سالاری با بیان اینکه تلاش ما این است که وضعیت شهرستان کوهبنان تغییر کند و معتقدیم در  شهرستانی که معادن غنی دارد، باید کارخانه‌های فرآوری در جوار آن احداث شود، بیان کرد: به یاری خدا توانستیم در زمینه اقتصادی گام‌هایی برداریم و افتخار می‌کنیم که سه کارخانه زغالشویی در شهرستان داریم.

او با بیان اینکه یکی از کارخانه های زغالشویی احداث شده است و ۲ واحد دیگر هم در حال احداث و پیگیری هستند، تصریح کرد: معادن سرب و روی در حال آماده سازی هستند و جواز تاسیس کارخانه لیچینگ سرب و روی کوهبنان هم در شهرک صنعتی کوهبنان صادر شده و در حال احداث است.

سالاری بیان داشت: کارخانه سرب و روی دیگری هم در کوهبنان در حال پیگیری است و با تلاش‌های انجام شده نماینده شرکت مربوطه، کار احداث سرعت خوبی به خود گرفته است و مجوز‌های زیست محیطی آن هم به تأیید رسیده است.

او افزود: همچنین احداث کارخانه کنسانتره سنگ آهن بخش طغرالجرد هم در حال پیگیری است که این مسائل نوید بخش آینده‌ای درخشان در شهرستان کوهبنان است.

در ادامه رضا ایرانمنش معاون مدیر کل امور شهری استانداری کرمان ضمن قدردانی از زحمات شهردار سابق کوهبنان اظهار امیدواری کرد:  حضور محمدی در کوهبنان منشأ خیر و برکت باشد.

احمد محمدی، شهردار کوهبنان نیز در این مراسم ضمن شکرگزاری برای توفیق خدمت به خلق از شورای شهر قدردانی کرد و  با بیان اینکه در زمینه املاک و شهرسازی در کوهبنان جای کار زیاد است و باید دست دلالان قطع شود، گفت: ما هم در شهرداری تسهیلات را در اختیار مردم کوهبنان خواهیم گذاشت.

او با بیان اینکه در خدمت تک تک مردم کوهبنان در همه زمینه‌های شهری هستیم و ما کوهبنان را شاد و آباد خواهیم ساخت، ادامه داد: در زمینه نیرو‌های شهرداری یک تجدید ساختار خواهیم داشت؛ البته ممکن است کمی زمانبر باشد که در برنامه ما خواهد بود.

 محمدی همچنین ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بیان کرد: نام و یاد بسبحیان که در همه جبهه‌ها و خطوط مقدم حضور داشتند را گرامی می داریم. 

در این  مراسم حکم شهردار کوهبنان به احمد محمدی تقدیم و و از زحمات حسین پارسا در سمت سرپرست شهرداری کوهبنان با اهدا لوح، قدردانی شد. 

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران شهرستان کوهبنان احمد محمدی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد

 جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این‌ جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

او  افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد