Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با تاکید بر توسعه روابط تجاری ایران و هلند، خواستار تقویت همکاری در حوزه‌های فناوری بخصوص مسائل زیست محیطی و آب شد.

به گزارش برنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در دیدار با «فرانسیسکوس یوهان ماریا مولن» سفیر جدید پادشاهی هلند در تهران ضمن تأکید بر توسعه روابط دو جانبه، گفت: بین ایران و هلند در زمینه تجاری، اقتصادی و فرهنگی روابط دیرینه و تاریخی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تأکید کرد: کشورهای ریشه‌داری مانند هلند باید مستقل باشند و نگاه‌های جریان سلطه نباید آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

دکتر رئیسی با اشاره به وجود صدها مسجد در کشور هلند، احترام به حقوق مسلمانان را موجب تقویت فرهنگ و تمدن در اروپا دانست.

رئیس جمهور ضمن استقبال از اعلام امادگی هلند برای همکاری های تجاری و سرمایه گذاری،‌خواستار تقویت همکاری در حوزه فناوری بخصوص مسائل زیست محیطی و آب شد.

رئیس جمهور اظهار داشت: امروز نظام سلطه حقوق بشر را دستاویزی برای فشار به کشورهای در حال توسعه قرار داده است در حالیکه ما مبتنی بر آموزه‌های دینی و انقلابی، خود را موظف می‌دانیم به حقوق انسان‌ها احترام بگذاریم و مثال آن میزبانی از ۴ میلیون افغانستانی در ایران است.

«فرانسیسکوس یوهان ماریا مولن» سفیر جدید پادشاهی هلند در تهران نیز ضمن ابلاغ سلام گرم پادشاهی هلند به آیت‌الله رئیسی، گفت: روابط ایران و هلند قدمتی ۴۰۰ ساله دارد و ایران همیشه مقصد تجاری مهمی برای ما بوده است.

سفیر جدید پادشاهی هلند خاطر نشان کرد: ایران کشوری قدرتمند در منطقه است و فرصت‌های بسیار خوبی در زمینه تجارت و سرمایه‌گذاری بین دو کشور وجود دارد.

یوهان ماریا مولن با اشاره به اوضاع در افغانستان اظهار داشت: ما از جمهوری اسلامی ایران بخاطر میزبانی از جمعیت زیادی از مهاجرین افغانستانی قدردانی می‌کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی هلند ایران هلند مسجد مسلمانان فرهنگ و تمدن سرمایه فناوری زیست محیطی حقوق بشر کشورهای در حال توسعه حقوق ایران تجارت افغانستان جمهوری اسلامی ایران سفیر جدید هلند پادشاهی هلند ایران و هلند رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار