Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان قزوین لزوم اطلاع‌رسانی مجاهدت‌های نیروهای انتظامی و امنیتی تأکید کرد و گفت: اگر تلاش‌های نیروهای مسلح ما به اطلاع مردم نرسد، دستگاه‌های رسانه‌ای و نفرت‌پراکن غربی خدمات ما را وارونه جلوه می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های نیروی انتظامی استان قزوین که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: اقشار بسیج آماده کمک به ناجا در تأمین آرامش، امنیت و نظم هستند و نیروی انتظامی برای عمل به تکالیف خود می‌تواند از این ظرفیت بهره بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نیروهای بسیج را برادران امین پلیس توصیف کرد و افزود: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی می‌تواند از تمام توان خود برای کمک به پلیس و نیروی انتظامی استفاده کند و می‌تواند واسطه مناسبی بین مردم و ناجا باشد.

سردار رفیعی آتانی تبعیت از ولایت فقیه را ذات و ماهیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: سپاه پاسداران و نیروی انتظامی 2 رکن اصلی ایجاد آرامیش و امنیت به حساب می‌آیند که در مسیر پیروی از ولایت فقیه همراه، همگام و همدل هستند.

دفاع از دین و آرمان‌ها به دفاع مقدس محدود نشود

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اطلاع‌رسانی مجاهدت‌های نیروهای انتظامی و امنیتی تأکید کرد و گفت: اگر تلاش‌های نیروهای مسلح ما به اطلاع مردم نرسد، دستگاه‌های رسانه‌ای و نفرت‌پراکن غربی خدمات ما را وارونه جلوه می‌دهند که در این صورت باید انرژی مضاعف برای خنثی کردن این دروغ‌پراکنی‌ها بگذاریم.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه نباید دفاع از دین و آرمان‌ها را به دفاع مقدس محدود بدانیم، افزود: هر روز شاهد شهادت تعدادی از دلاوران نیروهای نظامی و انتظامی در نواحی مختلف کشور هستیم و همچنان نبرد با دشمنان خارجی ادامه دارد و نباید مسیر شهدا را متوقف‌شده بدانیم.

فرمانده سپاه قزوین: از نگاه سطحی و شعاری به شخصیت «حاج قاسم» پرهیز شودفرمانده سپاه قزوین: از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی برای تقویت نهاد خانواده استفاده شودفرمانده سپاه قزوین: برای حفظ کرامت مردم تا پای جان خدمت‌رسانی می‌کنیم

وی ادامه داد: روهای خیلی‌سختی را از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دیدیم و اگر اصل حمایت مردم از ولایت فقیه و توکل به نیات الهی را فراموش کنیم، دچار مشکل شده و زیان‌های زیادی را متحمل می‌شویم.

سردار رفیعی‌آتانی با اشاره به مصادیق متعدد اعتماد امام(ره) به مردم یادآور شد: خوشبختانه مردم در مسیر آرمان‌های خمینی‌ کبیر همواره پشتیبان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بودند و هیچ‌گاه در پشتیبانی از این اصل کوتاهی نکرده‌اند که باید این سرمایه را قدر بدانیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای ناجا استانداری قزوین بسیج سازندگی شهدای ناجا استانداری قزوین بسیج سازندگی نیروی انتظامی رفیعی آتانی ولایت فقیه سپاه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود