Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت از پیش اعلام نشده، به همراه معاونین و مدیران کل ستادی از اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری بازدید کرد.

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف و استماع صحبت‌های کارکنان این اداره به ارزیابی وضعیت موجود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان این بازدید خطاب به کارکنان و مدیران اداره کل ثبت شرکت‌ها با بیان اینکه مدیران ثبت شرکت‌ها باید تحول گرا، جهادی و جوان باشند، بر لزوم استفاده از تجارب کارکنان باسابقه تاکید کرد.

بابایی تکریم ارباب رجوع و همکاران را امری مهم دانست و الکترونیکی و هوشمندسازی فرایند‌ها در اداره ثبت شرکت‌ها با هدف به حداقل رساندن مراجعه حضوری متقاضی را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین از تشکیل کارگروه‌هایی با حضور کارشناسان مربوطه به منظور کاهش مراجعات حضوری و افزایش خدمات الکترونیک خبر داد.

بابایی تصریح کرد؛ با عرضه تمامی خدمات ثبتی براساس سامانه ثنا و تطبیق با امضای الکترونیکی فرد، امکان جعل کاهش می‌یابد؛ بنابراین گزارش، کشاورز مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری نیز در جریان این بازدید به ارائه آمار و عملکرد این اداره کل پرداخت.

در پایان نیز از تعدادی از کارشناسان اداره کل ثبت شرکت‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اداره ثبت شرکت ها سازمان ثبت اسناد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اداره ثبت شرکت ها سازمان ثبت اسناد رئیس سازمان ثبت اسناد اداره کل ثبت شرکت ها ثبت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

طی مراسمی با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در آستانه سفر امروز رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، طی مراسمی با حضور ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری مراسم کلنگ‌زنی این شهرک مسکونی اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره‌برداری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضائی به مراجعان، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده‌هایشان فراهم سازد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولان دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره‌برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد.

شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل یک‌هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 749720

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور