Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر لزوم همگرایی و نشست های مشترک بین مسلمانان، بیان کرد: در کل نشست های وحدت آفرین نتایح مطلوبی دارد؛ حداقل نتیجه آن این است که افکار به همدیگر نزدیک می شود و تقریب فکری پیدا می شود و آثار و منافع زیادی دارد، البته ممکن است کم و بیش باشد، اما می تواند نتایج مهمی در جهان اسلام به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از اهداف برگزاری نشست ها و کنفرانس ها، آگاهی بخشی است؛ یکی از ترفند های دشمن، استفاده از ناآگاهی و بی اطلاعی است که یک ترفند قدیمی است به این معنا که از آگاهی و بیداری ملت ها ، دولت ها و مسلمانان در شناخت یکدیگر جلوگیری بعمل آورد و این از سیاست های دشمان اسلام است.

وی ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی که امام راحل بنیانگذار آن بودند و مقام معظم رهبری آن را دنبال می کنند، آگاهی بخشی به ملت ها و مسلمانان است.

امام جمعه کرمانشاه، عنوان کرد: امروزه در جمعیت حدود یک میلیارد و ششصد میلیون نفری مسلمانان تعداد بسیاری جوان با بصیرت ، آگاه و نخبه وجود دارد، فلذا باید از این ظرفیت جوانان بیشترین استفاده را برد زیرا جوانان انقلابی کنونی، با بصیرت و بیدار هستند.

وی در پایان تاکید کرد: بیداری عمومی مردم و خصوصا نخبگان برای استعمارگران ، طغیانگران و برای آنان که تلاش دارند ملت ها را وابسته به خود کنند، عذاب آور است؛ از این جهت آگاه بخشی به نخبگان و عموم امت اسلامی بسیار حائز اهیت می باشد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "هم‌مسیر اتیسم" دو نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد. مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. صالح غفاری افزود: بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود. "هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900293

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور