Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنده سابق توپ طلا معتقد است مسی، لواندوفسکی و بنزما سه گزینه اصلی کسب توپ طلا هستند.

فابیو کاناوارو می گوید دوست دارد در فوتبال اروپا به دوران مربیگری خود ادامه دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، فابیو کاناوارو در دوران خود یکی از بهترین مدافعان دنیا بود که توانست قهرمان جام جهانی شود و توپ طلا را نیز به خودش اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق رئال مادرید این روزها روی به مربیگری آورده است و بعد از چند سال حضور در لیگ چین قصد دارد در فوتبال اروپا به مربیگری ادامه دهد. این بازیکن گفتگویی با مارکا انجام داده است که در ادامه می خوانید:

چرا در لیگ چین به کارتان ادامه ندادید؟

15 ماه دیگر قرارداد داشتم اما می خواستم نزدیک خانواده ام باشم. به خاطر کرونا 11 ماه و بعد هم 8 ماه خانواده ام را ندیدم و به همین خاطر تصمیم گرفتم دیگر در لیگ چین نمانم. در حال حاضر مسابقات زیادی از تمام لیگ ها را تماشا می کنم. آماده حضور در اروپا هستم. این روزها مربیگری علاقه من است و می خواهم به آن ادامه دهم. بازیکن که بودم دوست نداشتم مربی شوم اما کم کم به آن علاقه مند شدم و حالا نمی توانم بدون آن باشم.

فکر می کنید مثل ژاوی، زیدان، پیرلو و ... به شما هم شانس مربیگری داده شود؟

به عنوان مربی کارنامه خوبی داشته ام و سابقه کاری ام در گوانگژو گویای همه چیز است. به همین خاطر انتظار ندارم چون اسمم کاناوارو است یک تیم به من علاقه مند شود. دوست دارم به این خاطر با من تماس بگیرم چون تیمم فوتبال خوبی بازی می کند. 

مربی ایده آل شما چه کسی است؟

نظم کاپلو، هدایت تیمی آنچلوتی، فعالیت میدانی لیپی. مخلوطی از همه این ها. در حال حاضر توخل را خیلی دوست دارم چون می داند چطور در هر بازی به میدان برود و به حریف آسیب وارد کند.

رئال مادرید با آنچلوتی چطور است؟

او دارد با تیمی که در حال پوست اندازی است، کار خوبی انجام می دهد. این ترس وجود داشت برخی تغییرات آسیب زا باشد اما آنچلوتی مربی مناسبی برای رئال است و می داند چطور رختکن را مدیریت کند.

به نظرتان ممکن است روزی مربی رئال مادرید شوید؟

باید برای رسیدن به این هدف به سختی تلاش کنم. این رویای هر مربی است که هدایت رئال مادرید، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، یوونتوس و... را بر عهده داشته باشد.

رئال به هالند یا ام باپه احتیاج دارد؟

بازیکنان مهمی رئال را ترک کرده اند. کریستیانو رونالدو، راموس، واران و زیدان. پیدا کردن جانشین برای آنها سخت است و خرید ام باپه یا هالند نیز آسان نیست. هر دوی آنها بازیکنان بزرگی هستند.

نظرتان در مورد خرید آلابا و میلیتائو چیست؟

آلابا از تیم بزرگی مثل بایرن آمد که کیفیت زیادی دارد. او چند پسته است و قابلیت رهبری دارد. آلابا خرید خوبی بود زیرا امنیت خط دفاع را تضمین کرد. میلیتائو نیز بازیکن بزرگی است. دفاع در تیمی مثل رئال سخت است.

به عنوان مربی نظرتان در مورد شرایط هازارد چیست؟

بدون این که در تیم باشید نمی توانید بدانید حقیقت چیست. آنچلوتی تجربه زیادی دارد و بهترین بازیکنان دنیا را هدایت کرده است. رئال باید به این مربی اعتماد داشته باشد تا شرایط را مدیریت کند.

به نظرتان مودریچ، کاسمیرو و کروس بهترین خط هافبک تاریخ است؟

مادرید با آنها قدرتمند است. هر سه آنها کلید موفقیت های اخیر رئال بودند. خیلی وقت است چنین خط هافبک موفقی دیده نشده است.

دوست داشتید راموس در رئال مادرید خداحافظی کند؟

بله چون سرخیو یک کاپیتان است. کسی که می توانست در فینال ها و لیگ قهرمانان تفاوت را رقم بزند. جدایی او تعجب آور بود. حقیقت این است که دوست ندارم او را با پیراهن تیم دیگری ببینم.

به عنوان یکی از برندگان توپ طلا دوست دارید چه کسی امسال برنده شود؟

مسی فاتح کوپا آمریکا شده است اما بنزما و لواندوفسکی هم کاندیدا هستند. به نظرم کسی برتر نیست اما یکی از این سه نفر برنده می شوند. در سال 2020 مشخص بود لواندوفسکی باید برنده شود اما امسال هرکسی شانس دارد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! بابک مرادی خطاب به فرهاد مجیدی؛ من را نمی خواهید نامه عدم نیازم را بدهید! پرسپولیس - نفت آبادان؛ آخرین حضور آزمایشی هواداران در استادیوم ادای احترام رونالدو و سایر بازیکنان منچستریونایتد به سولسشر تمام برندگان جایزه پسر طلایی اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل

مایورکا ۰-۱ رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا

رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید

 

منبع:طرفداری 

 

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است