Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تهمتن عبداللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: هفت هزار و ۶۰۰ ساختمان و ۲۵۰ قطعه زمین ملکی دستگاه‌های اجرایی این استان در سامانه دولت ثبت شده است.

او افزود: بر اساس آیین نامه هیئت وزیران برای معرفی و فروش املاک مازاد دستگاه‌های دولتی از ابتدای سال ۱۳۹۹ از طریق مزایده، در سال ۱۳۹۹ و نیمه نخست امسال ۳۱ ملک در این استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ثبت املاک بدون سند دستگاه‌های اجرایی در سامانه سادا

عبداللهی با اشاره به اینکه این املاک با همکاری دستگاه‌های اجرایی شناسایی و مراحل فروش آن‌ها انجام شده است، اضافه کرد: از املاک شناسایی شده، ۲۱ ملک به ارزش ۴۱۰ میلیارد ریال پارسال و امسال هم شش ملک به ارزش ۶۰ میلیارد ریال به فروش رسیده و چهار ملک دیگر به مزایده گذاشته شده است.

او ادامه داد: طبق بند "د" تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ادارات و سازمان‌های دولتی، مکلف به معرفی املاک مازاد خود هستند و دستگاه‌های اجرایی در صورت اعلام نکردن املاک مازاد، ادراه کل اقتصاد و دارایی استان با مجوز استانداری، برای شناسایی و فروش مزایده‌ای املاک مازاد اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه دولت زمین ملکی دستگاه های اجرایی املاک مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری