Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@15:09:45 GMT

از بانوان فوتبالیست شهرداری سیرجان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۶۰۱۰

از بانوان فوتبالیست شهرداری سیرجان تجلیل شد

آیین تجلیل از تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نائب‌قهرمان شدند، با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر، شهردار سیرجان، رئیس و اعضای شورای شهر، مدیر عامل باشگاه شهرداری سیرجان و هم‌چنین مدیرعامل باشگاه گل‌گهر و سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر در سخنانی به حمایت‌ها از تیم بانوان شهرداری سیرجان تاکید کرد و ضمن تقدیر از این تیم به خاطر کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا، گفت: شرکت گل‌گهر در راستای نقش‌آفرینی در ورزش، علاوه بر حمایت از ورزش پایه، حمایت از تیم‌های حرفه‌ای را در دستور کار دارد.

در این مراسم شهردار و رییس شورای شهر از خدمات و حمایت‌های مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حوزه‌های ورزش،فرهنگ و سایر موارد تشکر و قدردانی کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت گل گهر گل گهر سیرجان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر مدیرعامل شرکت گل گهر شهرداری سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال