Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند کوتاه «گاندو»، ساخته‌ی تیمور قادری، برنده جایزه بهترین فیلم با موضوع محیط زیست از ششمین جشنواره FIORENZO ایتالیا شد.

به گزارش «عصر ایران»، این جشنواره فیلم‌هایی با موضوع محیط زیست و اهمیت آب در زندگی را به رقابت می‌گذارد.
«گاندو»، پیش از این در بیش از ۷۰ فستیوال داخلی و خارجی پذیرفته شده و برنده ۲۶ جایزه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مستند ۷ دقیقه‌ای روایتگر بچه‌هایی است که بخاطر بحران آب در سیستان و بلوچستان مجبورند راه زیادی را برای تهیه آب از خانه دور شوند تا به برکه برسند. در برکه ها، گاندو - تمساح‌های پوزه کوتاه ایرانی- زندگی می‌کند و در حملات پی در پی گاندوها، بچه‌ها نقص عضو یا خورده می‌شوند.

ششمین جشنواره بین المللی FIORENZO ایتالیا تا ۲۰ نوامبر برگزار شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها»، محصول مرکز فیلم جوان سوره، به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی در دومین حضور بین‌المللی، به هشتمین دوره جشنواره Trame Iindipendenti International Film Festival ایتالیا راه پیدا کرد.

این جشنواره از ۱۴ می تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۲۵ اردیبهشت تا ۱۰ تیر سال جاری در شهر پیزای کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

جشنواره «TRAme Indipendenti» با هدف تبلیغ فیلم مستقل از طریق نمایش آثار هنری تصویری با کیفیت بالا، تولید خارج از سیستم اصلی استودیو فیلم و توزیع شده توسط شرکت‌های سرگرمی مستقل راه‌اندازی شده است. همچنین این جشنواره مستقل مختص فیلم‌های کوتاه‌تر از ١۵ دقیقه و در ژانرهای مختلف در سه بخش «داستانی»، «مستند» و «انیمیشن» است.

انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» روایتی میان ۲ انفجار از بمب‌های ویران‌گر رژیم صهیونیستی بر سر کودکان مظلوم غزه با الهام از شعر غسان کنفانی و پخش بین‌المللی آن برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

کد خبر 6099231 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • اعلام برنده های دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی
  • «گیج گاه» برنده جایزه نتپک شد
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • نمودار تورنومنت پادشاهی رینگ برای اسمکدان منتشر شد؛ رندی حریف ای جی شد/ اخبار WWE
  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید