Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جزئیات ثبت‌نام آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج ازکشور در رشته دندانپزشکی عمومی اعلام شد. ثبت‌نام از شنبه ۶ آذر ماه آغاز شده و  چهارشنبه ۱۰ آذر به پایان می‌رسد.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت متبوع تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

کارت شرکت در آزمون سه‌شنبه ۷ دی ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. 

آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج ازکشور در رشته دندانپزشکی عمومی پنجشنبه ۹ دی ماه در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود.

شرایط و مدارک ثبت‌نام

داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج ازکشور باید با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی، به ترتیب روی  پیوندهای«دندانپزشکی»، «آزمون ملی»، «ارسال مدارک و ثبت نام» کلیک کرده و نسبت به  پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام ۳۰۰ هزار تومان و ارسال مدارک، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. 

از جمله مدارک ثبت‌نام می‌توان به تصویر اسکن شده یک قطعه عکس؛ تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه، تصویر اسکن شده کارت ملی هر یک از تصاویر بالا باید با فرمت jpg اقدام کنند. 

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1119427 برچسب‌ها آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون ملی دانش آموختگان آزمون ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان از پایش مستمر کیفیت آب و پساب این استان در ۲۴ آزمایشگاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، یاسر اکبریان، صبح امروز، دوشنبه، با اشاره به عملکرد مرکز پایش و نظارت بر کیفیت شرکت آب‌وفاضلاب  لرستان در سال 1402، گفت: پایش مستمر کیفیت آب و پساب در 24 آزمایشگاه انجام می‌شود.

او اضافه کرد: 759 هزار و 906 آزمون کلرسنجی، 956 هزار و 577 آزمون کدورت‌سنجی، 22 هزار و 688 آزمون باکتریولوژی و 437 آزمون فیزیکوشیمیایی سال گذشته در بخش‌های شهری و روستایی لرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان عنوان کرد: پیاده‌سازی و اجرای برنامه ایمنی آب مطابق برنامه وزارت بهداشت و شرکت مهندسی آب‌وفاضلاب کشور در پنج شهر و سه روستا از دیگر اقدامات این شرکت است.

اکبریان پیاده‌سازی و استقرار استاندارد 17025 در سطح دو آزمایشگاه پایش کیفیت آب و اجرای کالیبراسیون سالیانه تجهیزات آزمایشگاهی در 24 آزمایشگاه موجود را از دیگر اقدامات انجام‌شده مرکز پایش و نظارت بر کیفیت شرکت آبفای لرستان برشمرد.

به‌گفته او شرکت آب‌وفاضلاب لرستان شرکت برتر در مطلوبیت آزمایش‌های کنترل کیفیت آب بر اساس راستی‌آزمایی نتایج کیفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان برگزاری اولین دوره آزمون مقایسات نمونه‌برداری آزمایشگاهی و بین‌آزمایشگاهی آب را از دیگر اقدامات انجام‌شده توسط مرکز پایش و نظارت بر کیفیت این شرکت بیان کرد.

اکبریان گفت: نمونه‌برداری از منابع، مخازن و شبکه توزیع آب تحت‌برنامه GPS و آزمایش مستمر پارامترهای کیفی آب و پساب در 35 شهر و 1650 روستا را در سال گذشته انجام داده‌ایم.

او اعلام کرد: مرکز پایش و نظارت بر کیفیت شرکت آبفای لرستان توزیع 1600تن ماده گندزدای آب ژاول، 6 تن پرکلرین و 3 تن گاز کلر را در 530 سامانه گندزدایی شهری و روستایی انجام داده‌است.

انتهای پیام/645+

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند