Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار کرد: بازی بسیار سختی خواهیم داشتیم. پرسپولیس از بازی‌های قبلش امتیاز کافی جمع نکرده و در این یکی، دو هفته، حرکت سینوسی داشته است. همچنین مقابل هوادارانشان با انگیزه بالایی بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ما قرعه سختی خورده و در ۵ هفته بازی‌های سختی داریم. بازی سنگینی در زمین ساری داشتیم و هفته قبل هم مقابل تیم قلعه‌نویی بازی کردیم و امروز هم به مصاف تیم یحیی گل‌محمدی می‌رویم، هفته بعد باید به مصاف استقلال برویم و سپس به مصاف پیکان و سپاهان خواهیم رفت. لیگ هنوز خودش را پیدا نکرده است. در هر صورت تیم‌های بزرگ پایتخت، تیم‌های بزرگی هستند.



او ادامه داد: سعی کردیم آنالیزی نسبت به بازی این تیم برابر مس رفسنجان داشته باشیم. معمولا استقلال و پرسپولیس دو تیم 11 تایی خوب در لیست خورد دارند. ما هم بضاعت مالی ما کم باشد و با هزینه پایینی تیم بسته باشیم. تا امروز هم شاید دریافتی نداشته باشیم اما شرایط ما در آبادان فرق دارد و مردم انتظار دارند ما بهترین باشیم و ما هم نگذاشتیم بازیکنانمان درباره این شرایط صحبت کنند. فردا هم برای مردم و آبادان می جنگیم. از 2 ساعت بعد از بازی با گل‌گهر، آن بازی برای ما تمام شد و به بازی با پرسپولیس فکر می کنیم. از حرف‌های صدری لذت بردم که با تمام وجود از سرمربی ایرانی خود دفاع و حمایت کرد. در مجموع مهمترین مساله برای ما این است که اشتباهات فردی نداشته باشیم و دوندگی بالاتر از پرسپولیس داشته باشیم. اگر مقابل پرسپولیس، یکسری مسائل را رعایت نکنیم، تنبیه می‌شویم.



منصوریان اضافه کرد: سعی می کنیم روند خوب خود را ادامه دهیم. مهم این است که فضای روحی را چگونه برای بازیکنانمان تعریف و ذهنیت آن‌ها را مدیریت کنیم. قطعا تاکتیک ما مقابل پرسپولیس با دیدار با گل‌گهر فرق دارد و این قضیه برای همه بازی‌ها صدق می کنند. بازیکنان ما زحمت زیادی می‌کشند و به آن‌ها امیدوار هستیم. در تمام بازی‌ها نگاهی به هزینه‌های تیم مقابل نداریم. سقف فوتبال ایران 6 ماه تلاش مداوم است و بالاتر هم نیست. هر بازیکنی 6 ماه زندگی فوتبالی منظمی داشته باشد، به سقف فوتبال می‌رسد. جوانان ما باید به این سقف برسند و همین باعث شده که لژیونرهای خوبی داشته باشیم. بازیکنان فوتبال ایران شاید از نظر قیمتی متفاوت باشند اما کیفیت‌شان شبیه هم است.



او در خصوص حمایت نشدنش در زمان سرمربیگری تراکتور گفت: پدرم می‌گفت بدترین و پرعیب‌ترین آدم‌ها کسانی هستند که اطلاعات ندارند. بی‌اطلاعی عامل بدبختی است. طبق قوانین، من یک رای دارم و پولی برای تجدید نظر ریخته شده و آن هم احتمالا فایده‌ای نداشته باشد. من با کامرانی‌فر صحبت کردم؛ مثل این است که شما در دادگاه محکوم شوید، در دادگاه تجدید نظر محکوم شوید و دوباره به دیوان عدالت بروید و دوباره محکوم شوید. آن وقت شما اگر بخواهید دوباره شکایت کنید، ابتدا باید اشتباه قبلی خود را بپذیرید. شکایت به شکایت دیگری ربط ندارد. وقتی من از شما شکایت می کنم شما نمی توانید از شکایت من، شکایت کنید. آقایان قنبرزاده و سعید آذری از مدیران خوب این کشور هستند و واعظ آشتیانی هم جزو سرآمد مدیران است و آن‌ها مثل سایرین، مربیان را قربانی نمی‌کنند.


 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس علیرضا منصوریان داشته باشیم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در جام حذفی که جام شگفتی‌هاست تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و نساجی را حذف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا نقی‌زاده بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر واقعاً فکر کنم بازی تاریخی بود و آنهایی که در ورزشگاه یا خانه بازی را تماشا کردند، از مسابقه لذت بردند. ما توانستیم مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتیجه 2 بر صفر باخته را به مساوی بکشانیم یا بازی 4 بر 2 را به 4-4 تغییر دادیم و توانستیم در ضربات پنالتی برنده باشیم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی در ادامه افزود: به تیم، هواداران و کارگران کارخانه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خد را شکر شرمنده مردم نشدیم. این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود که من سعی کردم آن را وارد دروازه رقیب کنم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد ادامه رقابت‌های جام حذفی و میزان امیدواری برای قهرمانی در این جام، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ما سال گذشته هم تا فینال جام حذفی رفتیم. امسال هم تیم‌های بزرگی را حذف کردیم، تیم نساجی و تیم پرسپولیس. امیدواریم که در ادامه راه این روند را تکرار کنیم. 

نقی‌زاده در پایان گفت: در لیگ برتر هم سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم البته یک مقدار از آن چیزی که خودمان می‌خواستیم عقب ماندیم. سعی می‌کنیم این شش بازی لیگ را هم جلو برویم تا با رتبه خوب لیگ را تمام کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم