Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های ارتباطی و نرم افزاری این مرکز که در کلاس جهانی و با بهینه‌کاوی از بهترین مراکز تماس دنیا توسعه یافته، ۲۶۶ جایگاه کاری به‌صورت حضوری و ۳۰۰ جایگاه به صورت دورکاری در هفت مرکز تماس با قابلیت پاسخگویی هم‌زمان ۵۳۰ تماس در سراسرکشور بدون محدودیت جغرافیایی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکوپرس- مهدی عباسی افزود: برخی از خدمات ارایه شده در مرکز تماس شامل نوبت‌دهی نمایندگی‌های مجاز، راهنمایی و پاسخ‌دهی و ارایه مشاوره فنی تلفنی، ثبت درخواست‌های شکایات مشتریان مربوط به حوزه فروش و خدمات پس از فروش و کیفیت محصول است.
وی اطلاع‌رسانی و راهنمایی مشتریان در خصوص رویه ثبت‌نام، قرعه‌کشی و واریز وجه طرح‌های فروش و پیش فروش ایران‌خودرو، انجام نظرسنجی‌های حوزه‌های مختلف در خصوص ایران‌خودرو و ایساکو از مشتریان، اجرای طرح پیگیری رضایت مشتریان پس از ترخیص خودرو از نمایندگی‌ها، ثبت درخواست‌های امدادی و اعزام امدادگر برای خودروهای سواری و سنگین (ایران خودرو دیزل) را از جمله خدمات این مرکز برشمرد و گفت: مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به عنوان یک کانال ارتباطی چابک و در دسترس بین هموطنان و مدیریت ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو، بیش از دو دهه است در خدمت هموطنان قرار گرفته و با پیشرفت روزافزون و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، توانسته اعتماد دارندگان محصولات ایران‌خودرو را به خدمات مجموعه افزایش دهد.
عباسی با بیان این‌که مرکز پاسخگویی هوشمند ایران خودرو با شماره اختصاصی ۰۹۶۴۴۰، مرکز ارتباط مشتریان با شرکت ایران‌خودرو، ایساکو و امدادخودرو ایران است، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در مورد تمام مسایل مربوط به خودروی خود با این شماره تماس گرفته و در خصوص فروش، خدمات پس از فروش و خدمات امدادی و ... در هر ساعت از شبانه‌روز با کارشناسان مرتبط طرح موضوع کنند.
وی افزود: این مرکز با رویکرد توسعه بازار، در سال‌های اخیر ارایه خدمات به محصولات سایر خودروسازان کشور را نیز در برنامه کاری خود قرار داد و با برنامه‌ریزی آموزشی به کارکنان مرکز تماس و توسعه و تجهیز ناوگان امدادی، خدمات عمومی امدادی و حمل خودروی آسیب دیده و معیوب را برای سایر برندهای خودرویی به انجام می‌رساند و این امر علاوه بر افزایش اعتماد مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو، موجب ارتقای اعتمادسازی دارندگان سایر محصولات به این مجموعه شده است.
مدیر مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو ضمن بر شمردن نقاط قوت مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو، سطح کمی و کیفی خدمات این مرکز را از نظر مشتریان مطلوب ارزیابی و اعلام کرد: با حضور بیش از ۳۰۰ کارشناس پاسخگویی در ۲۴ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، میزان تماس ورودی روزانه این مرکز در تمامی حوزه‌ها نزدیک به ۲۰ هزار تماس است.
گفتنی است، شرکت امدادخودرو ایران که مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به عنوان مهم‌ترین بازوی آن در حال خدمت‌رسانی به هموطنان است، از سال ۱۳۷۹ و در راستای تکمیل زنجیره فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، آغاز به کار کرده است و امروز بزرگ‌ترین ناوگان امدادرسانی خودرویی کشور را برای ارایه بهترین خدمات خودرو در اختیار دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سفر هفته آینده آیت‌الله رئیسی به قم افتتاح می‌شود.

سیدمحمد آقامیری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه‌گذاری در قم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم، اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود؛ هر چقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم اشتغال‌ هم افزایش خواهد یافت.

آقامیری با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی آنان خواهیم بود.

استاندار قم گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است؛ لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که اگر بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در پایان با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد