Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات در بخش بانوان به میزبانی مراغه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

علی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مراغه، با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این مسابقات در بخش بانوان به میزبانی شهرستان ویژه مراغه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات به مدت سه روز از تاریخ نهم تا یازدهم آذرماه در سالن حجاب شهرستان مراغه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: رده سنی این مسابقات به صورت آزاد بوده و مسابقات نیز به صورت دوره‌ای و ضربدری برگزار خواهد شد.

حسن‌پور ابراز کرد: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها باید معرفی نامه از هیئت انجمن‌های ورزشی استان خود را با مهر و امضا به همراه داشته و هر تیم در یک روز فقط سه بازی انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات از هر استان که تمایل به حضور در این رقابت‌ها را دارند یک تیم بوده و تاکنون نیز 14 تیم برای شرکت در این مسابقات  اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی تصریح کرد: طبق اعلام انجمن سپک تاکرا، تمامی تیم‌ها موظف هستند از بازیکنان بومی خود در مسابقات استفاده کنند و این مسابقات نیز به صورت سه نفره تیمی برگزار خواهد شد.

حسن‌پور در ادامه یادآور شد: هر تیم از پنج بازیکن، یک مربی و یک سرپرست تشکیل می‌شود و سرپرستان تیم‌ها موظف هستند پیش از آغاز مسابقات در مراسم قرعه‌کشی اسامی بازیکنان خود را به صورت مکتوب به سرپرست مسابقات اعلام کنند.

بانوان استان مرکزی کاپ قهرمانی لیگ سپک تاکرا کشور را از آن خود کردندکرمانشاه قهرمان مسابقات سپک تاکرا کمتر از 23 سال کشور شدمسابقات جهانی سپک تاکرا در گنبدکاووس برگزار می‌شودوی در ادامه به زمان برگزاری جلسه قرعه‌کشی نیز اشاره کرد و گفت: جلسه قرعه‌کشی ساعت 21 روز سه‌شنبه 9 آذرماه در محل هتل باشگاه فرهنگیان مراغه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی یادآور شد: تمامی افراد شرکت‌کننده و کادر اجرایی ملزم به داشتن کارت واکسن  هستند و در صورت نداشتن کارت واکسن باید تست پی سی آر انجام داده باشند.

حسن‌پور ابراز کرد: داوران و عوامل اجرایی یک روز قبل باید در محل برگزاری مسابقات حضور یافته و این مسابقات نیز از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد و تمامی تیم‌ها موظف هستند نیم ساعت قبل از شروع بازی در سالن مسابقات حضور داشته باشند که در پایان به تیم‌های اول تا سوم کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

وی به دیگر برنامه‌های این هیئت نیز اشاره کرد و گفت: هیئت انجمن‌های ورزشی استان برنامه‌های مختلفی را برای توسعه رشته‌های تحت پوشش پیگیری می‌کند که در این راستا در تلاش هستیم تا پایان سال جاری مسابقات کشوری در سایر رشته‌های تحت پوشش را در استان میزبانی کنیم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی در پایان تصریح کرد: همچنین توجه به حوزه آموزش از دیگر اولویت‌های این هیئت بوده که در این راستا تا پایان سال نیز دوره‌های مربیگری و داوری درجه 3 و 2  را در برخی از رشته‌های تحت پوشش در استان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/111/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزش آذربایجان شرقی فدراسیون انجمن های ورزش آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد برگزار می شود مراغه برگزار سپک تاکرا حسن پور تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان