Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:14:51 GMT

همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۶۲۱۱

همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه استان بوشهر ظهر دوشنبه در این همایش اظهار داشت: رسانه‌ها نقش جدی در جامعه دارند و شکل‌دهنده و حیات دهنده به واقعیات موجود جامعه هستند.

سردار علی رزمجو به تأثیر رسانه‌ها بر آگاهی و رفتار مردم اشاره کرد و ادامه داد: رسانه‌ها نقش اساسی در حیات اجتماعی و فرهنگی جامعه ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار ترویج امید در جامعه توسط رسانه‌ها شد و بیان کرد: رسانه‌ها اخبار را برای امیدواری مردم ایران اسلامی ناامیدکردن دشمنان منعکس کنند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: این همایش در راستای تقویت دانش و توانمندی رسانه‌های استان بوشهر در حوزه مطالبه‌گری برگزار شده است.

عبدالله نجفی افزود: همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر با سخنرانی فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شد.

نشست با مدیران رسانه استان و نشست‌های جداگانه‌ای با مسئولان استانی از برنامه‌های معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و مسئول سازمان بسیج رسانه است.

کد خبر 5359022

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج سازمان بسیج رسانه فرشاد مهدی پور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر عبدالله نجفی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی سپاه امام صادق بوشهر ویروس کرونا هفته بسیج بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله آلودگی هوا کتاب و کتابخوانی عکس استانها بارش باران شیوع کرونا رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر این همایش، از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.
کمال اکبری هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.
اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.
 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد