Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: با اطلاع می گویم که لغو دعوت زنگنه برای حضور در تلویزیون، از جایگاهی بیرون از صداوسیما انجام شده.

اما داستان  چه بود؟

داستان این است که وزیر سابق نفت داشته زندگی اش رامی کرده که از او برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی  برای بحث در باره کرسنت دعوت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هم می پذیرد و پیشنهاد می دهد سعید جلیلی هم دعوت شود. بعد از مدتی تلویزیون برای حضور جلیلی عذر می آورد و درخواست می کند زنگنه تنها به برنامه برود که او هم می پذیرد.

زنگنه هوشمندانه پیشدستی می کند و موضوع را از طریق توییتر به اطلاع عموم می رساند. تلویزیون که رودست می خورد، دستپاچه می شود.

گویا صداوسیما اجازه چنین کاری را نداشته و "خودسرانه" وارد گود شده بوده. شاید هم چنین می پنداشته که زنگنه دعوت را رد می کند و همین خودش دستاویز می شود که بگویند ایهاالناس ! دیدید متهم اصلی کرسنت از مناظره و مصاحبه گریخت و نیامد؟!

مرحله بعدی بازی شروع می شود. یکی دو نماینده مجلس یارگیری می شوند. خبرگزاریهای دولتی و حامی دولت به خط می شوند و از طرف قوه قضاییه می گویندکه کیفرخواست کرسنت صادر شده و کجای دنیا متهم را به تلویزیون می آورند! و  یادشان می رود که  همین تلویزیون دهها و صدها متهم با پرونده باز را جلوی دوربین آورده و گاهی از آنها اعتراف گرفته است!

این بار اما با زنگنه ای روبروست که صریح و بی تعارف است و اگر روبروی دوربین تلویزیون بنشیند حرفهایی را می زند که تا حالا کسی نگفته و خیلی از اعوان و انصار دلواپسان از جمله سعید جلیلی باید برای مدتها به مرخصی تشریف ببرند . همچنین شاید کل پرونده عوض شود و معلوم گردد متهمان اصلی الان در جایگاه مدعی نشسته اند و برای دیگران پرونده سازی می کنند. بعلاوه پایداریچی هایی که در نقش ستون پنجم عمل می کنند دچار مخمصه شوند.

 خلاصه اینکه تلویزیون جاخالی می دهد و برنامه هوا می شود.

از آنطرف برای  زنگنه که تا دم خیمه معاویه  و عمروعاص  رفته ، بنا به مصلحتهایی، تماسها و پیغامها شروع می شود  که...

این بار هم خیانتکارهایی که با عقیم گذاشتن کرسنت ، نان گرم سفره عرب ها را تامین کردند ، جستند تا نوبتی دیگر برسد.

23217

کد خبر 1575853

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه نفت سازمان صدا و سیما سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در این فصل با تغییرات سریالی کادرفنی و حضور چهار مربی در رأس کار مواجه شد، روزگاری متفاوت تر از همیشه را سپری می کند و این تیم با تنها یک امتیاز فاصله تا منطقه سقوط، به دنبال تغییر وضعیت و شرایطی است که بدبین ترین هواداران این تیم نیز آن را تصور نمی کرد.

فولادی ها فردا در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم فولاد آرنا به مصاف تراکتور می روند. خوزستانی ها برای فرار از منطقه خطر و بازگشت به روند عادی خود، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

شاگردان ویسی امید زیادی دارند تا با حضور پرتعداد هوادارانشان در ورزشگاه، بتوانند به نوار ناکامی هایشان پایان داده و به همین دلیل، آنها به سبک جدید و متفاوتی، طرفداران فولاد را به ورزشگاه دعوت کرده اند.

در ویدیویی که بخش رسانه ای فولاد منتشر کرده، پسران شیمبا، احسان پهلوان و ساسان انصاری با بیان جملاتی انگیزشی و امیدوارانه، از هواداران تیمشان درخواست می کنند تا بازیکنان را در بازی حساس فردا تنها نگذاشته و با حضور در فولاد آرنا، به تشویق این تیم بپردازند.

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی