Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - طرح راهداری زمستانه از امروز در طول ۵ هزار کیلومتر از جاده‌های استان گلستان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، طرح راهداری زمستانه در طول 5 هزار کیلومتر از راه‌های استان گلستان که نزدیک به یک سوم آن شامل گردنه‌ها و راه‌های برفگیر است از امروز آغاز شد.

مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز راهداری زمستانه در استان اظهار داشت: همزمان با شروع فصل سرما 315 راهدار و عوامل راهداری در طول بیش از 5 هزار کیلومتر از محورهای ارتباطی استان مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح 99 دستگاه انواع ماشین آلات تخصصی و 68 دستگاه خودروهای سبک و تجهیزات راهداری نیز در قالب اکیپ‌ها و گشت‌های راهداری فعالیت می‌کنند.

طرح راهداری زمستانه در استان گلستان اجرا می‌شودآغاز طرح راهداری زمستانه در محورهای استان مازندران/ جاده‌های ایمن در انتظار مسافران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان داشت: برای انجام بهینه عملیات راهداری 23 راهدارخانه در استان مجهز و مقدار 10  هزار تن شن و نمک در آنها ذخیره سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای کوهستانی و پرتردد بیشترین محل حضور گشت‌های نظارتی و راهداری هستند که با هماهنگی مدیریت بحران استان و دستگاه‌های عملیاتی و امدادی دیگر، برنامه‌های عملیاتی گوناگون را در شرایط بحرانی زمستان اجرا خواهند کرد.

میقانی گفت: استان گلستان بیش از یکهزار و 500 کیلومتر محور کوهستانی  برفگیر دارد که از طریق دوربین‌ها و سامانه‌های نظارتی مستقر در مرکز مدیریت راه‌های اداره کل و همچنین با حضور راهداران نظارت می‌شوند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح راهداری زمستانه استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوزین در استان گلستان لرزید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ساعت ۱۷:۳۱ یکشنبه ۹ اردیبهشت زلزله‌ای به بزرگی ۳/۲ ریشتر با عمق ۱۰ کیلومتر حوالی دوزین از توابع شهرستان مینودشت رخ داد.

کانون زلزله ۲۱ کیلومتر با دوزین، ۴۲ کیلومتر با گالیکش و ۴۳ کیلومتر با مینودشت فاصله دارد.

هنوز گزارشی از خسارت‌های احتمالی اعلام نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان